Juhuu........så er det blevet min tur:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Valle81

Gravid.......yes det er jeg:0)

Åhh i går fik vi fotalt mine forældre det, som blev elle vilde for at høre, at de igen skal være mormor og morfar:0)

Vi fik også fortalt det til min datter, som blev glad og ved med at sprøge: Mor er det rigtigt at du har en baby inde i maven:0)

Vi har vidst det er par uger nu, testede positiv inden jeg skulle have haft den mens som aldrig kom:0)

Det er så fantastisk. Har termin sidst i december, så er lige godt 6 uger henne:0)

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Åhh i går fik vi fotalt mine forældre det, som blev elle vilde for at høre, at de igen skal være mormor og morfar:0)

Vi fik også fortalt det til min datter, som blev glad og ved med at sprøge: Mor er det rigtigt at du har en baby inde i maven:0)

Vi har vidst det er par uger nu, testede positiv inden jeg skulle have haft den mens som aldrig kom:0)

Det er så fantastisk. Har termin sidst i december, så er lige godt 6 uger henne:0)

Tillykke
Glæder mig til at følge dig og bebsen

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Det gør jeg også......... glemte helt at skrive at min kæreste familie jo ogås skal have det at vide. Det får de i næste weekend:0)

Anmeld

1. maj 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Det gør jeg også......... glemte helt at skrive at min kæreste familie jo ogås skal have det at vide. Det får de i næste weekend:0)

Det bliver spændende ..
Vi skal også til at have fortalt vores forældre det
indtil videre er det kun bebsen's oldeforældre der ved det. .

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Ja det er så spændende at få fortalt familen det Og tillykke til Jer også. Kan huske jeg læste din søde historie med at du havde lagt test ved registrering til bil:0) Sød ide:0)

Anmeld

1. maj 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Ja det er så spændende at få fortalt familen det Og tillykke til Jer også. Kan huske jeg læste din søde historie med at du havde lagt test ved registrering til bil:0) Sød ide:0)

Ja, han er jo så nysgerrig ham gemalen, så kunne lige så godt slå 2 fluer med et smæk

Anmeld

1. maj 2009

Mor.sander

Tillykke tillykke

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Valle81 skriver:

Tillykke, Miss Valle.
Glæder mig til at se mavsen, kig lige forbi en dag.

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Den kan du tro jeg vil:0) Glæder mig også til at se mavsen, er bange for at jeg blive en dobbelt blåhval, for er kun de små knap 6 uger henne, og tjah tøjet strammer allerede lidt i livet Det kan også være det er indbildning

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

IHH hvor dejligt STORT TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.