åreknuder på skamlæberne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.136 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Åhh altså den gravititet!!

Først strækmærker, så tunge hængebryster, så hæmorider i bagen!!

Troede ikke det kunne blive værre og mere usexet! -indtil jeg havde været i bad i dag. Jeg ville lige tjekke, med spejlet, hvordan det var gået med intimbarberingen, da jeg fik øje på nogle knuder ved mine skamlæber   Har slet ikke opdaget dem før, de gør ikke ondt og er ikke hårde (heldigvis!!) Ved nærmere 'undersøgelser' kom jeg frem til at det må være åreknuder!    ØV ØV ØV!!

Måske derfor manden ikke så længere går "derned" længere  

Synes både det er pinligt og klamt!! 

Please sig mig piger, at det det er helt normalt, og at de FORSVINDER igen efter fødslen!! ????? 

ØV!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Isabella_mor

det er meget normalt at der sker ting og sager dernede, og det er meget normalt at de også forsvinder igen noget tid efter fødslen.

men.... smut alligevel lige en tur forbi din læge for at være sikker på at det ikke er f.eks kønsvorter osv.. for det er altså smitsomt og det kan også godt smitte baby.. (så hut jeg visker) så derfor er det bedre at gå med både livrem og seler når det kælder kønsdelene.  

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

det er meget normalt at der sker ting og sager dernede, og det er meget normalt at de også forsvinder igen noget tid efter fødslen.

men.... smut alligevel lige en tur forbi din læge for at være sikker på at det ikke er f.eks kønsvorter osv.. for det er altså smitsomt og det kan også godt smitte baby.. (så hut jeg visker) så derfor er det bedre at gå med både livrem og seler når det kælder kønsdelene.  

Er ret sikker på at det ikke er kønsvorter, da man tydeligt kan se udposningen på blodåren. Meen snakker da lige med lægen om det alligevel, skal afsted i næste uge 

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

hvor langt er du henne ?

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

hvor langt er du henne ?

omkring 30 uger 

Anmeld

22. juni 2012

Maise86

Jeg fik desværre også de dumme åreknuder der. Men de forsvandt som dug for solen da jeg havde født

Anmeld

22. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Er ret sikker på at det ikke er kønsvorter, da man tydeligt kan se udposningen på blodåren. Meen snakker da lige med lægen om det alligevel, skal afsted i næste uge 

Det er altid godt at kontakte sin læge hvertfald. Håber det går i orden

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Jeg fik desværre også de dumme åreknuder der. Men de forsvandt som dug for solen da jeg havde født

Jubii!! Det var jeg glad for at høre!  Håber det også er tilfældet hos mig! 

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Isabella_mor skriver:

Jeg bliver nødt til at kommentere på det! "Så hut jeg visker?"

Til TS. Jeg ville nok også lige forbi lægen engang, bare for at få bekræftet at det ikke er noget andet.

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

ens skamlæber kan blive blålige sidst i gravidten og det forsvinder igen når du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.