Bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej.. Jeg er 13+4 dage henne.. (i min forrige graviditet, fik jeg bækkenløsning de sidste uger af graviditeten). Men sagen er den at jeg kan mærke at jeg får rigtig ondt i lænden, hvis jeg står for længe og sidder ned. Og nu er jeg også begyndt at få rigtig ondt i maven, helt nederst på maven, eller sådan set helt nede ved skambenet (tror jeg, helt helt nederst).. Og det kommer også når jeg står og går! Kan det mon allerede været det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

_-Kathrine-_

Velkommen i klubben, var jeg lige ved at skrive
Jeg er 13+1 og har haft ondt i bækken og skamben i et par uger nu
Sidste graviditet fik jeg det først i uge 20, men når det har siddet løst før, gør det højst sandsynligt igen
Det er rigtig øv!!

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Hej.. Jeg er 13+4 dage henne.. (i min forrige graviditet, fik jeg bækkenløsning de sidste uger af graviditeten). Men sagen er den at jeg kan mærke at jeg får rigtig ondt i lænden, hvis jeg står for længe og sidder ned. Og nu er jeg også begyndt at få rigtig ondt i maven, helt nederst på maven, eller sådan set helt nede ved skambenet (tror jeg, helt helt nederst).. Og det kommer også når jeg står og går! Kan det mon allerede været det?

jeg blev sygemeldt de sidste 3 mdr med bækkenløsning 1 gang

2 gang sygmeldt allerede i 10 + resten af gravidieteten

her 3 gang 13+ er jeg blevet sygemeldt resten af gravisditeten men det startede osse allerede( eller blev værre) i 9+ denne gang men kom først til lægen i 13+

så ja fik afvide det ville komme tidligere for hver gang man bliver gravid

jeg har så haft det imellem  den sidste og den her gravisdiet osse så det forsvandt ik helt efter fødslen som ved den 1 men det var ik så slemt som nu jeg gravid igen

knus tanja 15+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.