vente vente vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

khk

Min tålmodighed bliver godt nok sat på prøve...

Er egentligt ikke i tvivl om, at jeg er gravid - men testen vil bare ikke vise positiv, selv om jeg er gået 6 dage over tid... Og det er aldrig sket før - ikke så meget som en enkelt dag.

Jeg har også en del "symptomer" som jeg tilskriver en meget tidlig graviditet...
- små-kvalme en stor del af dagen
- hyppige toiletbesøg
- træt, træt, træt
- oppustet / hård mave

Synes det er helt utroligt, at jeg kan mærke så meget eftersom jeg kun er i uge 4+5.

Skal til lægen på mandag - har bestilt tid for længe siden. Planenen var at komme i gang med div. undersøgelser af mig og manden - om jeg overhovedet kan blive gravid... Får lidt kriller i maven ved at tænke på, at det nu er i en helt anden forbindelse jeg kommer!
Er der nogen der ved, om lægerne har en mere fintfølende test til at konstaterer graviditet, end testene vi kan købe rundt omkring?
Vil bare så gerne have bekræftet, at der er en grund til kvalmen osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

LotteGabriella

jeg har hørt fra min gamle læge at selvom der står på testen at du ikke behøver morgenurin er det altid det mest sikre at bruge det alligevel og gør du det, så er den hos lægen ikke meget bedre

Anmeld

1. maj 2009

Mullemus86

Ved min sidste graviditet, gik jeg til lægen og blev testet.. Skulle have en urinprøve med, og så testede hun den, ligesom jeg havde gjort derhjemme.. Hmm.. Men, ellers kan du jo få taget en blodprøve, hvor de kan tjekke for HcG.. i hvert fald for en positiv test.. Måske i løbet af weekenden..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.