Endnu en anonym i flokken. :) - Skøn scanning overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Ja det håber vi  Alt hva jeg kan;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

Der går lææææænge.. Alt for længe hvis i spørger mig.

Kæresten siger uge 20. HAHAHAHAHAHAHHA..SOM OM, siger jeg. Meeeeen mon ikke det bliver efter NF..

Haha, ja uge 20 det er vidst lige lidt for længe! Så længe kan man da ikke holde på sådan en dejlig nyhed..  

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Haha, ja uge 20 det er vidst lige lidt for længe! Så længe kan man da ikke holde på sådan en dejlig nyhed..  

Neeeeeeeej, lige mine ord.
Ham mener det kunne være sjovt at vente til vi ved kønnet. Så sagde jeg til ham at så måtte vi have en tidlig kønsscanning i uge 15 men nej vi skal vente til uge 20 med kønnet.. og så må han altså bare være med på at afsløre det efter NF.

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

stort tillykke

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej tøzer..

Så springer jeg "HALVT" ud..

Jeg er gravid for 3. gang og håber dette er lykkens gang. Har i dag været til tidlig/tryghedsscanning grundet 2 tidligere tab..

Scanningssygeplejersken fandt hurtigt livmoder, det lille pus og et pulserende hjerte. <3 Kunne nemt ses uden der var flow på. <3 Jeg skulle være 7+5 i dag og har termin først i februar - blev sat en uge tilbage men vi holder fast i første udregning da det lille pus lå tæt op af væggen og derfor var svær at måle 100%.

Hvis i kan regne ud hvem jeg er må i gerne holde tæt da vi holder det hemmeligt for familie og venner - det er dog tilladt at skrive privat til mig. hihi

Til sidst lige et billede af vores lille pus.

Knuuus AnonymK

stort tillykke med den fine scanning ..

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

Anonym skriver:

Neeeeeeeej, lige mine ord.
Ham mener det kunne være sjovt at vente til vi ved kønnet. Så sagde jeg til ham at så måtte vi have en tidlig kønsscanning i uge 15 men nej vi skal vente til uge 20 med kønnet.. og så må han altså bare være med på at afsløre det efter NF.

Hehe, han kan sikkert heller ikke holde på nyheden så længe, selvom han tror han kan lige nu!

Men det kunne da ellers være lækkert, hvis du lige kunne have fået ham overtalt til en tidelig kønsscanning!

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

stort tillykke

Mange tak.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

stort tillykke med den fine scanning ..

Mange tak..

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Guldimaven skriver:

Hehe, han kan sikkert heller ikke holde på nyheden så længe, selvom han tror han kan lige nu!

Men det kunne da ellers være lækkert, hvis du lige kunne have fået ham overtalt til en tidelig kønsscanning!

Nej, selvfølgelig kan han ikke det. Slet ikke efter denne scanning. Så virker det hele mere virkeligt.. Vi skal til scanning igen om max 2,5 uge - venter på brev fra sygehuset.. Så håber vi da at komme et skridt videre der.

Og ja, det kunne være rimelig lækkert at få overtalt ham til kønsscanning.

Anmeld

22. juni 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej tøzer..

Så springer jeg "HALVT" ud..

Jeg er gravid for 3. gang og håber dette er lykkens gang. Har i dag været til tidlig/tryghedsscanning grundet 2 tidligere tab..

Scanningssygeplejersken fandt hurtigt livmoder, det lille pus og et pulserende hjerte. <3 Kunne nemt ses uden der var flow på. <3 Jeg skulle være 7+5 i dag og har termin først i februar - blev sat en uge tilbage men vi holder fast i første udregning da det lille pus lå tæt op af væggen og derfor var svær at måle 100%.

Hvis i kan regne ud hvem jeg er må i gerne holde tæt da vi holder det hemmeligt for familie og venner - det er dog tilladt at skrive privat til mig. hihi

Til sidst lige et billede af vores lille pus.

Knuuus AnonymK

Stort tillykke med den lille spire i maven, søde du! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.