Jeg vil gerne lave en tale til bryllup, men ................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal til min mors bryllup d. 30 Juni, og jeg skal være toastmaster sammen med to andre, som er mine stedsøstre, de vil sige noget med oplevelser og lidt andet, men jeg er SKIDE nervøs for at skulle stå for 90 mennesker og læse en tale op og så kludre i det, jeg tænkte lidt om et digt, ikke ville være ligeså godt til dem, så skal jeg jo "bare læse op" af et lille stykke papir ..

Vi har aftalt at vi alle står op, og støtter hinanden når vi skal sige vores taler til dem .......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Loa

Anonym skriver:

Jeg skal til min mors bryllup d. 30 Juni, og jeg skal være toastmaster sammen med to andre, som er mine stedsøstre, de vil sige noget med oplevelser og lidt andet, men jeg er SKIDE nervøs for at skulle stå for 90 mennesker og læse en tale op og så kludre i det, jeg tænkte lidt om et digt, ikke ville være ligeså godt til dem, så skal jeg jo "bare læse op" af et lille stykke papir ..

Vi har aftalt at vi alle står op, og støtter hinanden når vi skal sige vores taler til dem .......

Jeg syntes helt sikkert at et digt ville være lige så godt!!

Det er en stor ting overhovedet at "turde" sige noget foran så mange mennesker.

Er sikker på din mor vil blive ovenud lykkelig hvis du læser et digt op du syntes passer til hende/brylluppet

Anmeld

22. juni 2012

Ciss

Det er da en god ide!

Et kort udtryktsfuldt digt tror jeg faktisk mange gange kan fungere bedre end en stor tale.

Anmeld

22. juni 2012

M (:

Anonym skriver:

Et velvalgt (eller endda et hjemme- og/eller velskrevet) digt kan være mindst lige så smukt og personligt som en tale - du må bare tænke at "less is more" (:

Held og lykke med det!

Anmeld

22. juni 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Da min mor blev gift for to år siden , ig jeg heller ikk er gid til taler. Lavede jeg en sang om dem, deres forhold og det jeg ellers ønskede at sige

Anmeld

22. juni 2012

Mutti2B

Jeg kender det så godt. Jeg dur bare heller ikke til at tale for en forsamling. Så da mine forældre havde sølvbryllup for mange år siden, havde jeg lavet en video om dem gennem tiden ( min kusine og jeg spillede mine forældre i videoen) og til sidst så man mig sige et par ord til dem. De blev så glade og har set videoen mange gange siden. Det sjove var så at der var en der filmede dem og de andre gæster mens de så den, så deres reaktion på den er også foreviget.

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Uhh, mange tak alle sammen for at svare ...

Jeg har fundet nogle rigtig gode nogen, så her i næste uge, når jeg er selv, må jeg lige se hvad for et digt det skal være

Er virkelig spændt på det bryllup !!!!

Har fået af vide af mange efterhånden, at det at stå for en forsamling og sige et par ord, er noget jeg kan være stolt over, når jeg først er færdig, og udanset hvad, vil de blive glade .... Så det håber jeg, for har virkelig mange sommerfugle i maven bare at tænke over det ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.