trykhedsscanning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Missq4

Vi har været til trykhedsscanning i dag jeg kunne ikke vente og da jeg ikke var helt sikker på hvor langt jeg var henne og jeg havde fået en tid til nf på min 13+5 dag ville jeg gerne ha af vide hvor langt jeg enligt var henne og det var vi så i dag og det gik rigtig godt der var en lille meget livlige en der inde hehe det er nu sjovt at se tror ikke jeg ville lave andet hvis jeg havde sådan en maskine her hjemme hehe

når men jeg er 10+1 så min ejen udrengning holder meget godt efter min ejen skulle jeg ha tamin 18/1 og efter i dag er det blevet til 17/1 hehe men jeg vil så ha ringet til syghuset og høre dem ad om vi kan rygge min tid lidt da jeg syntes det er lidt øv at det er lige på dagen 13+6 som er max for en nf ander der har for tid så sent ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

klmf

Tillykke med livlig spire Tror ikke helt jeg forstår problematikken, skanningen ligger jo fint indenfor tidsrammen??

Anmeld

23. juni 2012

Missq4

lotchen skriver:

Tillykke med livlig spire Tror ikke helt jeg forstår problematikken, skanningen ligger jo fint indenfor tidsrammen??

det er mere at hvis det nu viser sig at jeg er bare to tre dage længer henne jamen så er det for sent da det skal være inden 13+6

Anmeld

23. juni 2012

klmf

Missq4 skriver:

det er mere at hvis det nu viser sig at jeg er bare to tre dage længer henne jamen så er det for sent da det skal være inden 13+6

Men det er så også derfor jeg ikke forstår det, du er jo blevet scannet og gymnasten er målt, dvs. længden af graviditeten er sikker. Tænker bare, at skanningerne er mest præcise når de er så små, fordi deres individuelle forskelle ikke er fremtrædende endnu, de vokser efter et bestemt mønster, så jeg turde godt sætte min lid til dem.

Anmeld

23. juni 2012

Missq4

lotchen skriver:

Men det er så også derfor jeg ikke forstår det, du er jo blevet scannet og gymnasten er målt, dvs. længden af graviditeten er sikker. Tænker bare, at skanningerne er mest præcise når de er så små, fordi deres individuelle forskelle ikke er fremtrædende endnu, de vokser efter et bestemt mønster, så jeg turde godt sætte min lid til dem.

syntes bare man tit høre at det godt kan blive rygget den ene eller anden vej og selv om man er blevet scannet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.