2.gangs gravid og glemmer mavebillederne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

MorDk

Ihhh.... jeg kan huske at jeg ved min første graviditet tog mange billeder... Denne gang har jeg ikke rigtig taget så mange billeder...

Men er sikker på at jeg kommer til at tage lige så mange billeder af Lillepigen når hun kommer ud som jeg tog af storebror... og stadig tager af ham... *S*

Andre der har det lige sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

Ihhh.... jeg kan huske at jeg ved min første graviditet tog mange billeder... Denne gang har jeg ikke rigtig taget så mange billeder...

Men er sikker på at jeg kommer til at tage lige så mange billeder af Lillepigen når hun kommer ud som jeg tog af storebror... og stadig tager af ham... *S*

Andre der har det lige sådan?

Har faktisk lige snakket om det i dag.. At det er en hel anden graviditet den her gang..

Ved alberte blev der taget billedet, skrevet ned og købt bøger og jeg var gravid HVER dag.. Ved den mindste smerte havde jeg frygten for at miste..

I denne graviditet, er jeg meget mere afslappet, vi har ikke fået skrevet noget ned eller taget billeder endnu.. Og graviditeten fylder ikke nær så meget som den gjorde første gang..

Men er sikker på at det er helt normal, man har jo oplevet det hele før og kender til forløbet.. Men kærligheden til den nye baby er jo stadig lige så stor og fantastisk :-)

Anmeld

22. juni 2012

MorDk

Ja præsis *S*

Har købt bøger og har en notesbog som jeg også brugte under graviditeten med Bassen... så har da skrevet lidt ned.

Men billeder... de mangler altså.

Anmeld

22. juni 2012

Bellas Mor

Det lyder bekendt!!

Jeg tog også masser billeder. Tod billeder hver uge, samme dag, og har dem liggende i en mappe, med overskrifter og det hele - denne gang: JEG HAR TAGET 2!!!

Det er jo noget HELt andet denne gang - og synes virkelig det er pinligt.

Følelserne og glæden er den samme som første gang  Men hold op, hvor er jeg træt af at jeg først er gået igang med billeder nu (er snart 25 uger henne)..

Anmeld

22. juni 2012

Rosengreen

Det er min evige dårlige samvittighed under denne graviditet 

Sidste gang tog vi billeder fra uge 19 (da maven begyndte at komme) og så hver uge frem til fødslen. 

Denne kan har kun fået taget ganske få  

Jeg har i begge graviditeter haft en notesbog, hvor jeg har skrevet når der er sket noget nyt under graviditeten, og om mine følelser om at være gravid. Denne gang får jeg heller ikke skrevet ret meget  Glemmer det simpelthen! 

Følelserne er helt de samme for baby som ved storesøster  Det hele er jo bare mere "kendt" denne gang, så tror det er derfor  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.