Hej damer.
Jeg er 11+2 i dag og har siden i forgårs haft ondt i bækkenet. Det begyndte efter en lang gå tur en aften. Dem plejer vi at gå da det for mig næsten er eneste motionsform. Denne aften gik vi lige lidt længere, men da vi så skulle hjem begyndte det at nage i bækkenet. Hver gang jeg tog et skridt. Gjorde rigtig avs.
Da jeg så kom hjem smed jeg mig på sofaen og det hjalp. Men nagede da jeg kom i seng, så meget jeg havde svært ved at sove.
Igår vågnede jeg uden smerter, men da jeg så skulle ned af trapperne herhjemme kom smerterne igen. Og de fortsatte da jeg gik til bussen.
Idag har jeg forsøgt at holde mig i ro og har ikke haft ondt andet end når jeg går...! Men det kan jeg jo ikke lade være med! Det er ikke ved hvert skridt det gør avs, måske ved hver 3 eller 4. Syntes det hjælper at holde på maven, ved det lyder underligt...
Det skal siges at jeg er blevet stor og har babybule allerede, og det til trods for jeg er første gangs gravid. Kan det være derfor?
Jeg behøver vel ikke at frygte den lille ikke er okay, når nu det kun er ved bevægelse det nager???
Syntes det er tidligt med bækkensmerter. Kan det virkelig komme så tidligt? Erfaringer og råd søges!
Anmeld