klapvogn: Odder Dino Hadro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

<3

Nogen der kender odder Dino Hadro? Odder barnevogne ved jeg en masse om men ikke deres klapvogne.

overvejer at købe den med 40% i rabat i babysam

Her er hvad der står på hjemmeside :

Hadro

Ny model fra DINO på aluminiumsstel. Vendbart styr for 2 kørselsretninger. Solskygge på kalechen. Stor varekurv. Svingbare forhjul, der også kan låses til ligeud kørselsretning. Punkterfri dæk. Integreret 5 punktssele. Leveres inkl. ekstra front bøjle med indbygget kopholder. Liggemål: 98 cm.

Vejl. udsalgspris DKK 2.999.00

Og den står til 1799 kr lige nu nemlig på deres hjemmeside

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Janni.

Vi har lige købt den idag. Den virker rigtig dejlig at køre med og silas slapper godt af når vi kører modsat vores anden klapvogn.
Vi har lige været en tur i skoven med den, hvor den også levede op til vores forventninger.

Anmeld

1. juli 2012

Kay

så vidt jeg ved er det meget nyt at odder er begynt at lave klapvogne (igen) de gjorde det for mange år siden og så stoppede de... fik afvide da vi købte barnevogn i febuar at der snart ville komme klapvogne fra odder også... så tror ik der er mange der har nået at få erfaring med det endnu...

Anmeld

4. juli 2012

<3

Vi har også købt den og den virker goooo  

Glæder mig til at bruge densnart. Den skal på altanen som sovested derude til at starte med.

Tak for svar!

Anmeld

4. juli 2012

Janni.

mrs X skriver:

Vi har også købt den og den virker goooo  

Glæder mig til at bruge densnart. Den skal på altanen som sovested derude til at starte med.

Tak for svar!

ser også ud til at de vil kunne sove godt i den. Silas skal prøve at sove i den på lørdag. 

Vi er fuldt ud tilfredse. 

Anmeld

4. juli 2012

<3

Janni. skriver:

ser også ud til at de vil kunne sove godt i den. Silas skal prøve at sove i den på lørdag. 

Vi er fuldt ud tilfredse. 

Sejt! nu glæder jeg migendnu mere! dejligt!

Anmeld

3. januar 2013

MetteØst

Efter at have læst og søgt efter en god vogn, som skulle være god til børn, valgte vi den. Og øv hvor er jeg træt af det.

Min søn elsker at sidde i den. Men er der nogle der kan fortælle hvordan den ligges helt ned? Det fik vi at vide den kunne da vi købte den..

For mig er den bestemt ikke god. Den er for høj og besværlig at komme op og ned af kantsten med Måske bruger jeg den bare forkert Men den bumler og ryser, hvis man kører på grusveje Og hvis jeg låser hjulene kan den bare slet ikke styres.

Oven i det, så skal der skrues en masse skruer ud, hvis betrækket skal vaskes. (Naboens han-kat strintede desværre på den øv øv)

Vi brugte 3000 på den og var dumt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.