NatashaL92 skriver:
er ved at være syg af bekymring min bette dreng sparker ikke som han plejer han har kunnet givet mig et spark idag og er vand til han sparker meget mere
.
skrev til min JM at jeg var bekymret også ringede hun og sagde jeg skulle prøve at drikke koldt vand ligge koldt på maven ligge mig og slappe a skubbe lidt til maven og rejse mig og prøve en anden måde at ligge på.
men min dreng er så stædig idag kan se hvor han ligger hans fine rumpe buler nemlig ved den side han ligger og kan mærke hvor hans fødder er, men er stadigvæk syg a bekymring , nogen der kan give nogle svar på om det er normalt og om de har prøvet det samme er 23+1 og ved at gå ud a mit gode skind
.

Det er både meget normalt at blive bekymret, og normalt at den lille har stille perioder, men fint du kontaktede JM, hellere en gang for meget end en gang for lidt.
Min søn var så fuldstændig ligeglad med kolde drikke, søde sager og blive skubbet rundt med. Sov han, så sov han altså.
Min JM sagde også at de bliver vugget i søvn når man går rundt, så det er meget normalt at de sover når man har gået en tur 
Anmeld