kender i det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

NatashaL92

er ved at være syg af bekymring min bette dreng sparker ikke som han plejer han har kunnet givet mig et spark idag og er vand til han sparker meget mere .

skrev til min JM at jeg var bekymret også ringede hun og sagde jeg skulle prøve at drikke koldt vand ligge koldt på maven ligge mig og slappe a skubbe lidt til maven og rejse mig og prøve en anden måde at ligge på.

men min dreng er så stædig idag kan se hvor han ligger hans fine rumpe buler nemlig ved den side han ligger og kan mærke hvor hans fødder er, men er stadigvæk syg a bekymring , nogen der kan give nogle svar på om det er normalt og om de har prøvet det samme er 23+1 og ved at gå ud a mit gode skind .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MorDk

Min lillepige i maven har også været lidt doven idag. Tror altså det er fordi det er lidt lummert i vejret. Det er varmt og jeg har det varmt. I min sidste graviditet havde Bassen også stilleperioder... Men generelt er der godt gang i Lillepigen så bekymre mig ikke så meget... MEN kan godt forstå dig.... man kommer nogle gange til at tænke det værste.

Anmeld

22. juni 2012

NatashaL92

MorDk skriver:

Min lillepige i maven har også været lidt doven idag. Tror altså det er fordi det er lidt lummert i vejret. Det er varmt og jeg har det varmt. I min sidste graviditet havde Bassen også stilleperioder... Men generelt er der godt gang i Lillepigen så bekymre mig ikke så meget... MEN kan godt forstå dig.... man kommer nogle gange til at tænke det værste.

ja det kan vel være noget med varmen og har ellers prøvet at trave nogle gode ture ind til byen også hjem og lægge mig men gad han at gøre noget bestemt ikke men nu hvor jeg har fået nogle svar på det sparker han self igen -.- tror han kunne mærke at jeg var bekymret? '

men rart at vide man ikke er den eneste der kan få de tanker .

og tusinde tak for dit svar

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

NatashaL92 skriver:

er ved at være syg af bekymring min bette dreng sparker ikke som han plejer han har kunnet givet mig et spark idag og er vand til han sparker meget mere .

skrev til min JM at jeg var bekymret også ringede hun og sagde jeg skulle prøve at drikke koldt vand ligge koldt på maven ligge mig og slappe a skubbe lidt til maven og rejse mig og prøve en anden måde at ligge på.

men min dreng er så stædig idag kan se hvor han ligger hans fine rumpe buler nemlig ved den side han ligger og kan mærke hvor hans fødder er, men er stadigvæk syg a bekymring , nogen der kan give nogle svar på om det er normalt og om de har prøvet det samme er 23+1 og ved at gå ud a mit gode skind .

Det er både meget normalt at blive bekymret, og normalt at den lille har stille perioder, men fint du kontaktede JM, hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Min søn var så fuldstændig ligeglad med kolde drikke, søde sager og blive skubbet rundt med. Sov han, så sov han altså.

Min JM sagde også at de bliver vugget i søvn når man går rundt, så det er meget normalt at de sover når man har gået en tur

Anmeld

22. juni 2012

Leneur

NatashaL92 skriver:

Nej det har jeg ikke prøvet men har været.syg af bekymring over at der ikke var liv, for jeg var helt henne i 24+1 inden hun sparkede, så fik et par ekstra ture til lægen for at kunne høre hjertet slå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.