Tidlig fri i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvor mange af jer har fri kl 12? Jeg har ikke, da jeg arbejder i FOA-regi, men er HK'er (og så er der jo nogen, der skal have den lange vagt ) Men jeg vil faktisk gerne med til maj-mødet i dag. Både Helle T og Villy S kommer og snakker, så det kunne jo blive interessant. Desværre slutter mødet kl 13, så min kollegaer kan MÅSKE nå Villy kl 12.

Skal i afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Heidi.

Jeanne skriver:

Hvor mange af jer har fri kl 12? Jeg har ikke, da jeg arbejder i FOA-regi, men er HK'er (og så er der jo nogen, der skal have den lange vagt ) Men jeg vil faktisk gerne med til maj-mødet i dag. Både Helle T og Villy S kommer og snakker, så det kunne jo blive interessant. Desværre slutter mødet kl 13, så min kollegaer kan MÅSKE nå Villy kl 12.

Skal i afsted?

Jeg har helt fri.. arbejder i Høje Taastrup kommune... Vi kører som helligdag, men kun i ældresektoren.. Ikke skoler og institutioner..

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

Skal i afsted?

Jeg har fri allerede kl.10.00 i dag, så det er en meget kort 2-timers dag
så er der weekend, og jeg skal over til mine forældre, og til dåb hos vores lille niece! Bliver en dejlig weekend!
Knus

Anmeld

1. maj 2009

Bastian

Jeg har fri hele dagen.

Anmeld

1. maj 2009

Sara.

jeg har fri hele dagen... er pæd. studerende i Århus Kommune. Min kæreste har også taget fri. Vores pige har første dag i hendes nye vuggestue, så der skal vi alle 3 over.

Anmeld

1. maj 2009

Mathilde

Jeg har fri allerede kl. 10.35 (det har jeg hver fredag...) Men skolen lukker kl. 12 så dem der har undervisning derefter får fri

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Jeg har fri hele dagen

Anmeld

1. maj 2009

Munder

Her er det en ganske almindelig arbejdsdag

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Jeg har også helt alm. arbejdsdag, kunne nu godt bruge at have taget fri på en dag med så lækkert vejr

Anmeld

1. maj 2009

fam.4xc

jeg har fri hele dagen.... på mit arbejde går man efter helligdags planer og vælger 4 helligedage man vil arbejde og jeg tog 3 af dem i påske og skal så ha den sidste kr. himmelfart så jeg holder fri med familien ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.