Dårlig samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Er i 11. uge, og har dårlig samvittighed hver gang jeg vasker mit hår i min lækre Bumble and Bumble shampoo - alt andet shampoo får mit hår til at klaske! Vasker det kun hver 2. dag, men skal jeg have dårlig samvittighed? Prøver for det meste at bruge produkter uden parfume og parabener - hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

KarinaA

jeg bruger kun neutral når jeg er gavid.. 

mit hår er rigtig træls. og har denne gang valgt at det skule være kortere. for orkede ikke at stå med en børste i en halv time.. så bruger for det meste silky sexy hair.. 

MEN... hellere at jeg ikke kan holde mit hår ud, end at give mit ufødte barn parfume allergi.. 

Anmeld

22. juni 2012

samantha1986

SyNes ikke du skal have dårlig samvittighed. Jeg brugte make up og vaskede hår i alm shampoo under mon graviditet og min datter har ikke taget skade. Man kan altså også blive for hysterisk hvis du spørger mig. 

Min jordmoder sagde at alt med måde og man skal ikke ændre hele end liv fordi man er gravid. 

Anmeld

22. juni 2012

LilleChelle

Synes bestemt heller ikke du skal have dårlig samvittighed. 

Man skal passe på at det ikke bliver en sygdom at være gravid. 

- Jeg bruger mascara, som før jeg blev gravid. Jeg vasker mig med det samme shampoo som jeg gjorde før jeg blev gravid og jeg spiser det jeg spiste før jeg blev gravid. 

Anmeld

22. juni 2012

Annana89

Jeg sYs heller ikke du skal ha så dårligsamvittig for det lyder til dugeneralt tænker meget over hvad du ellers udsætter din bebs for!

Jeg selv har valgt "ordentlig"shampo fra og mit hår er forfærdeligt nu:0( tørt, træls og tyndt. Det hjalp dog utroligt efter jeg begyndte at spise fiskeolie.

Men når det så er sagt så har jeg også valgt at mascara og en ordentlig deoroleon MED duft har jeg bare ikke kunne leve uden under min graviditet. Men ellers er alt andet blevet erstattet af fostervenlige produkter osv.

Så jeg sys bestemt at du skal fortsætte med at vaske dit hår i din ynglings shampoo hvis det gør at du har det godt med dig selv så længe man ellers er fornuftig og tænker over hvad man bruger under graviditeten tænker jeg at en enkelt ting eller to må være "okay"!

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar - så har jeg ikke længere så dårlig samvittighed, tænker også meget på vores mødre dengang - der var der jo ikke så mange udbredte neutrale produkter m.m., og vi har jo, forhåbentlig, haft det godt nok ;-)

God weekend!

Anmeld

22. juni 2012

Camilla30

Jeg bruger stort set alle produkter uden parfume og parabender, MEN med hensyn til shampoo går jeg ikke på kompromis, det der forskellige 'øko' shampoo får mit hår til at opføre sig aldeles mærkeligt, jeg bruger derfor samme shampoo og balsam som jeg plejer og vasker hår ligesom dig hver 2. dag- Det er et valg jeg har truffet og har på ingen måde dårlig samvittighed over det, tværtimod nyder jeg min hårvask fordi det pt. er det eneste med duft jeg bruger - uanset hvad man vælger, synes jeg, det vigtigste er at have det godt med det man gør, personligt er jeg imod ekstremer, hvad enten man er gravid eller ej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.