Min baby græder ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.085 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Min dejlige utroligt nemme søn som nu er 8 dage gammel, græder næsten slet ikk? Han græder kun hvis han er sulten når man skifter ham og der går lidt for lang tid, så blir han lidt utålmodig og ellers kun hvis han ikk liiiiige kan få fat i min nippel når jeg ligger ham til. Men det er kun MEGET kort han lige hyler og det ikk engang specielt højt

Er det altid sådan i starten med de små bebs'er eller skal jeg være forberedt på det kan blive værre med tiden?

(Denne tråd er lavet mest af nysgerrighed. For kunne jo selvf. bare vente og se, men meget rart lige at høre hvordan jeres bebs'er var/er)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida er 5 mdr på mandag, og græder aldrig  Kun hvis hun slår sig eller har ondt i maven.

Anmeld

22. juni 2012

Bonde-liv

mine græd aldrig de første måneder. overhovedet! højest et utilfreds grynt

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn er 4 mdr, og ham græder meget sjældent og aldrig særlig højt.

Han klynker lidt, når han er sulten eller der er andet "galt", men decideret at græde har han kun gjort to eller tre gange.

Min datter var også er stille barn, men hun græd dog mere og meget højere, så jeg tror, der bare er nogle børn, der ikke græder meget.

Man skal så vænne sig til at lytte efter små klynk, da det jo så er deres måde at græde på

Anmeld

22. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Min dejlige utroligt nemme søn som nu er 8 dage gammel, græder næsten slet ikk? Han græder kun hvis han er sulten når man skifter ham og der går lidt for lang tid, så blir han lidt utålmodig og ellers kun hvis han ikk liiiiige kan få fat i min nippel når jeg ligger ham til. Men det er kun MEGET kort han lige hyler og det ikk engang specielt højt

Er det altid sådan i starten med de små bebs'er eller skal jeg være forberedt på det kan blive værre med tiden?

(Denne tråd er lavet mest af nysgerrighed. For kunne jo selvf. bare vente og se, men meget rart lige at høre hvordan jeres bebs'er var/er)

i start siger de ikke så meget, kun når de har nogle behov der skal dækkes og er de det - hvad er der så at græde over?

Så dit barn er skam helt ganske normal.

Ville blot nyde det og er sikker på det nok skal ændre sig..

Anmeld

22. juni 2012

Muhmi

Mor til Frederic og Freya skriver:

i start siger de ikke så meget, kun når de har nogle behov der skal dækkes og er de det - hvad er der så at græde over?

Så dit barn er skam helt ganske normal.

Ville blot nyde det og er sikker på det nok skal ændre sig..

Anmeld

22. juni 2012

Isabella_mor

det tror jeg da er drømmescenariet for fleste forældre hvis børn der græder meget, det det skal du da bare nyde  

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

det tror jeg da er drømmescenariet for fleste forældre hvis børn der græder meget, det det skal du da bare nyde  

Gør jeg skam ogs

Anmeld

22. juni 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Gør jeg skam ogs

det ville jeg bestemt også gøre det lød bare somom du var lidt bekymret  

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

det ville jeg bestemt også gøre det lød bare somom du var lidt bekymret  

Nej nej slet ikk, mere bar nysgerrig om det mon PLUDSELIG kunne ændre sig og høre hva andres baby'er gjorder/gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.