Styrke muskulaturen i fodled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Steph_Laurits

Hej Piger.

Som jeg tidligere har oprettet tråde med, så har jeg en træls højre fod og har både været til røngten og senest i MR-scanner - denne har jeg fået svar på idag, og jeg skal prøve med træning af muskulaturen i foden og ledbånd.

Jeg håber SÅ meget at der er nogen herinde der har nogle gode øvelser de vil dele med mig, da jeg hvis træning af foden ikke hjælper skal henvises igen og så er det operation der er på tale, hvilket jeg da helst vil undgå

Så piger, smid endelig ALLE Jeres fod øvelser her - de tages imod med kyshånd

Kærligst
StephanieJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Steph_Laurits

Den forsvinder da hurtigt

Anmeld

22. juni 2012

Steph_Laurits

Ingen med nogle øvelser de vil dele?

Anmeld

22. juni 2012

Mom2

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Som jeg tidligere har oprettet tråde med, så har jeg en træls højre fod og har både været til røngten og senest i MR-scanner - denne har jeg fået svar på idag, og jeg skal prøve med træning af muskulaturen i foden og ledbånd.

Jeg håber SÅ meget at der er nogen herinde der har nogle gode øvelser de vil dele med mig, da jeg hvis træning af foden ikke hjælper skal henvises igen og så er det operation der er på tale, hvilket jeg da helst vil undgå

Så piger, smid endelig ALLE Jeres fod øvelser her - de tages imod med kyshånd

Kærligst
StephanieJ

Jeg har svage fodled og døjer med hypermobilitet i mine led, så jeg fik sådan en vippe ting der skal styrke mine fodled og samtidig give bedre balance..

Er sådan et vippebræt i stil med det her

http://sportspleje.dk/shop/balancebraet-617c1.html?gclid=CKOU07S24rACFYXP3wodhEjn3A

Anmeld

22. juni 2012

Steph_Laurits

Christina9870 skriver:

Jeg har svage fodled og døjer med hypermobilitet i mine led, så jeg fik sådan en vippe ting der skal styrke mine fodled og samtidig give bedre balance..

Er sådan et vippebræt i stil med det her

http://sportspleje.dk/shop/balancebraet-617c1.html?gclid=CKOU07S24rACFYXP3wodhEjn3A

Har også tænkt balancebræt - men også mere om der ikke er smarte øvelser man kan lave når som helst hvis man er ude osv

Anmeld

22. juni 2012

Mom2

StephanieJ skriver:

Har også tænkt balancebræt - men også mere om der ikke er smarte øvelser man kan lave når som helst hvis man er ude osv

Du har ikke været forbi en fys, der kan give dig nogle gode råd?

Anmeld

23. juni 2012

Steph_Laurits

Christina9870 skriver:

Du har ikke været forbi en fys, der kan give dig nogle gode råd?

Både og, var der engang i forbindelse med hovedpine - og der viste hun lidt øvelser - men de er ikke bare sådan lige til.

Men skal derned igen tænker jeg for at få fif osv.

Kunne jo være nogen havde nogen de ville dele ud af så jeg kunne komme igang allerede nu..

Anmeld

23. juni 2012

DKTiha

uden at vide noget som helst om det

ku man så ikke ligge sig på ryggen og op med føderne vrikke dem op og ned ?? du ved ?? .. eller bare i sofaen sidde og vrikke med føderne

eller evt få en powerball tror jeg de kaldes

og ellers ved jeg, at min kæreste træner sine led osv ved at gå på tær en gang imellem og på hæl... men om det sundt aner jeg ikke, men ville ikke bare lige hoppe forbi uden at skrive noget

Anmeld

23. juni 2012

Steph_Laurits

DKTiha skriver:

uden at vide noget som helst om det

ku man så ikke ligge sig på ryggen og op med føderne vrikke dem op og ned ?? du ved ?? .. eller bare i sofaen sidde og vrikke med føderne

eller evt få en powerball tror jeg de kaldes

og ellers ved jeg, at min kæreste træner sine led osv ved at gå på tær en gang imellem og på hæl... men om det sundt aner jeg ikke, men ville ikke bare lige hoppe forbi uden at skrive noget

De er da værd at afprøve om ikke andet - har nemlig intet forstand på hvad der er godt osv.

Anmeld

23. juni 2012

DKTiha

StephanieJ skriver:

De er da værd at afprøve om ikke andet - har nemlig intet forstand på hvad der er godt osv.

tjaaa så længe det ikke skader mere end det gavner så du vel glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.