En stædig bette bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Flowers

Jeg er allerede begyndt tydeligt at mærke små spark fra bebs. Startede omkring uge 15+4. Og endda så godt som hver dag  Men... når den bette begynder at bokse løs derinde, sætter jeg lige hånden på, for at mærke den udefra... og i samme sekund, stopper den... ej altså hvor træls er der andres bebser der er sådan? Farmand har af den grund ikke kunnet mærke med endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

JS<3

Det kender jeg (:

Jeg er i uge 22, jeg må gerne have min hånd på maven når hun sparker, men hendes far må bestemt ikke (:Khan har ikke mærket hende endnu. 

Anmeld

22. juni 2012

Flowers

JS<3 skriver:

Det kender jeg (:

Jeg er i uge 22, jeg må gerne have min hånd på maven når hun sparker, men hendes far må bestemt ikke (:Khan har ikke mærket hende endnu. 

Haha okay Lidt synd for far, han vil jo også gerne have muligheden for at følge lidt med

Anmeld

22. juni 2012

JS<3

Det kommer nok, og i mellem tiden er jegglad for to (:

Anmeld

22. juni 2012

Bellas Mor

Det lyder bekendt

Sådan var bettemanden også her i starten - han kunne danse tango, og lige så snart en hånd kom på mavsen, så stoppede musikken og knægten var stille!

Det er han da så kommet efter! Han sparker KONSTANT... Og det er skøøønt - MEN han er begyndt at sparke nedaf, mod mit underliv, og det gør hulens ondt. Andre der oplever det?

Knus Stine

Anmeld

22. juni 2012

Flowers

Bellas Mor skriver:

Det lyder bekendt

Sådan var bettemanden også her i starten - han kunne danse tango, og lige så snart en hånd kom på mavsen, så stoppede musikken og knægten var stille!

Det er han da så kommet efter! Han sparker KONSTANT... Og det er skøøønt - MEN han er begyndt at sparke nedaf, mod mit underliv, og det gør hulens ondt. Andre der oplever det?

Knus Stine

Ja som de dog kan opføre sig nogle gange må da håbe han snart vender sig så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.