1 uge til termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

AnnaK89

Så er jeg idag 39+0
Men synes ventetiden er ved at være lidt lang - måske fordi at jeg virkelig ikke har noget at lave?
Hvad får i ventende tiden til at gå med?

Synes efterhånden jeg får mens. smerter og plukveer hver gang jeg bevæger mig, ikke så rart mere, for det begynder sku at gøre lidt ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Så er jeg idag 39+0
Men synes ventetiden er ved at være lidt lang - måske fordi at jeg virkelig ikke har noget at lave?

Synes efterhånden jeg får mens. smerter og plukveer hver gang jeg bevæger mig, ikke så rart mere, for det begynder sku at gøre lidt ondt

40+3 i dag og jeg tabte tålmodigheden for 14 dage siden

Anmeld

25. juni 2012

LotusCPH

AnnaKJ skriver:

Så er jeg idag 39+0

Ja hr det på samme måde - havde til mål at baby sku bli derinde til vi havde været til bryllup sidste lørdags - så blev det til tristans sfo holdte afslutning i fredags - og ja nu er der ik flere undskyldninger for baby at bli derinde

40+6 idag - og bliver først sat igang d.30 juni  - og det håber vi ik - jo hvis fødslen går igang med det samme på lørdag og han bliver et junibarn

Så ja tiden går bare med at utålmodig

Anmeld

25. juni 2012

AnnaK89

LotusCPH skriver:

Ja hr det på samme måde - havde til mål at baby sku bli derinde til vi havde været til bryllup sidste lørdags - så blev det til tristans sfo holdte afslutning i fredags - og ja nu er der ik flere undskyldninger for baby at bli derinde

40+6 idag - og bliver først sat igang d.30 juni  - og det håber vi ik - jo hvis fødslen går igang med det samme på lørdag og han bliver et junibarn

Så ja tiden går bare med at utålmodig

Hehe jeg havde også sat mål
Skulle have overstået alle mine eksamener, fætter/kusine fest og min søsters fødselsdag - og nu da det er overstået, må hun meget gerne komme

Skal til JM på onsdag, så der kommer vi jo nok til at snakke lidt om igangsættelse - men puha håber ikke det kommer så vidt

Vi må også håbe at din baby kommer inden lørdag, så du kan forblive i juni-gruppen Det vil jeg nu også helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.