Salg af smykker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
602 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

annecatrine88

Hejsa..

Jeg står og har tre rigtig flotte guldringe, men da jeg ikke kommer til at gå med dem nogensinde, vil jeg gerne sælge dem..

Kender I nogen forhandler der køber brugte smykker eller ligende? Eller er der nogen af jer der står og mangler nogen flotte ringe?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Holbæktrunten

annecatrine88 skriver:

Hejsa..

Jeg står og har tre rigtig flotte guldringe, men da jeg ikke kommer til at gå med dem nogensinde, vil jeg gerne sælge dem..

Kender I nogen forhandler der køber brugte smykker eller ligende? Eller er der nogen af jer der står og mangler nogen flotte ringe?

Hvad havde du tænkt dig af pris? Str? Karat? Sten?

Mvh Janne 

Anmeld

22. juni 2012

Doffie

Holbæktrunten skriver:

Mvh Janne 

Anmeld

22. juni 2012

annecatrine88

Den med den store sten er 14 carat og det er en granat der sidder deri.. Aner ikke hvad sådan noget koster, men da jeg ved at den har været dyr, havde jeg håbet på over 800 kr.

Den anden er 18 carat med en rubin og to diamanter. Den vil jeg hvert fald gerne have 1200 kr. for helst..

Men som sagt ved jeg det ikke og hvis folk er interesseret kan man altid snakke om prisen..

Anmeld

22. juni 2012

annecatrine88

Holbæktrunten skriver:

Mvh Janne 

Den med den store sten er 14 carat og det er en granat der sidder deri.. Aner ikke hvad sådan noget koster, men da jeg ved at den har været dyr, havde jeg håbet på over 800 kr.

Den anden er 18 carat med en rubin og to diamanter. Den vil jeg hvert fald gerne have 1200 kr. for helst..

Men som sagt ved jeg det ikke og hvis folk er interesseret kan man altid snakke om prisen.. Er også villig til at gå længere ned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.