Hvad skal man regne med at budgettet skal være på .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Brams

Anonym skriver:

Hej derude

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man skal regne med i budget, når man skal planlægge bryllup ....

Der er ikke nogen der har været på frie fødder endnu, men en dag ville jeg da gerne giftes

Håber på lidt hjælp ..

Vi brugte ca. 80.000 kr. på vores bryllup og så kom bryllupsrejsen udover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Vi bliver kun omkring 35. Men vi har også begge meget små familier. Så det hjælper jo også på budgettet.

Ja, vi tror det bliver superhyggeligt. Et rigtig simpelt landligt bryllup, og så skal vi vies i haven.

Ej, hvor fedt at i skal vies i haven

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Vi skal giftes 1/9.. vi har sleeeet ikke styr på ALLE udgifter endnu, men vi har sjusset os frem til 80.000,- inkl. 75 personer, sted(inkl mad+drikke+pynt), kjole, fotograf, tøj til manden, tøj til lillemanden, hår og make up, bryllupskage, jukebox, hotel for natten, ringe ... ja.. har sikkert glemt noget, men sedlen ligger i stuen haha!

Vi gider ikke selv at røre en finger den dag!

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Vi skal giftes 1/9.. vi har sleeeet ikke styr på ALLE udgifter endnu, men vi har sjusset os frem til 80.000,- inkl. 75 personer, sted(inkl mad+drikke+pynt), kjole, fotograf, tøj til manden, tøj til lillemanden, hår og make up, bryllupskage, jukebox, hotel for natten, ringe ... ja.. har sikkert glemt noget, men sedlen ligger i stuen haha!

Vi gider ikke selv at røre en finger den dag!

hehe, jaa okay Håber da i får styr på det inden ..

er det ikke noget med man også skal have en bryllup tilladselse eller noget fra kommunen ??

vi skal til min mors og stedfars bryllup næste lørdag .. så det bliver meget spædende

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

hehe, jaa okay Håber da i får styr på det inden ..

er det ikke noget med man også skal have en bryllup tilladselse eller noget fra kommunen ??

vi skal til min mors og stedfars bryllup næste lørdag .. så det bliver meget spædende

Hmm, det ved jeg ikke om man skal.. tror jeg ikke. Altså vi skal vies i haven det sted vi holder det, og der har vi arrangeret med et byrådsmedlem/borgmesteren at han kommer og vier os kl 15 Så det er der styr på!

Ooooork vi skal nok nå det

nej, hvor spændende - elsker bare bryllupper

Anmeld

22. juni 2012

FruK

Prisen kommer jo helt an på, hvordan I gerne vil have det.

Vi blev gift på rådhus med dåseøl og sandwich hjemme bagefter samt middag for den nærmeste familie om aftenen.
Dagen kostede vel 45.000-50.000, hvoraf 10.000 til ringe og 10.000 til middagen (10 pers) var de største poster.

Det kunne sagtens have været gjort for det halve, eller vi kunne have brugt 4 gange så meget.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hmm, det ved jeg ikke om man skal.. tror jeg ikke. Altså vi skal vies i haven det sted vi holder det, og der har vi arrangeret med et byrådsmedlem/borgmesteren at han kommer og vier os kl 15 Så det er der styr på!

Ooooork vi skal nok nå det

nej, hvor spændende - elsker bare bryllupper

Ja okay det bliver da hyggeligt så

Og tak for dit svar ..

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Prisen kommer jo helt an på, hvordan I gerne vil have det.

Vi blev gift på rådhus med dåseøl og sandwich hjemme bagefter samt middag for den nærmeste familie om aftenen.
Dagen kostede vel 45.000-50.000, hvoraf 10.000 til ringe og 10.000 til middagen (10 pers) var de største poster.

Okay, så'n kan man også gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.