Ferie.. Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

annecatrine88

Hej Piger..

Min kæreste og jeg står og skal på vores første ferie.. Vi skal til Corfu, men hvor mange penge er i vant til at bruge når I er afsted?

Vi skal selv sørge for alle måltider og hvis vi skal ud og se noget selvfølgelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MorDk

Det kommer jo helt an på jer...

Hvor længe skal I være afsted?

Anmeld

22. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

ca. 1000 kr om dagen for morgen, frokost og aftensmad for jer begge + til lidt snolder.

Anmeld

22. juni 2012

annecatrine88

MorDk skriver:

Det kommer jo helt an på jer...

Hvor længe skal I være afsted?

Vi skal være væk i 7 dage.. Morgenmad der henter vi bare brød.. Middagsmad er jo bare lidt hurtigt mad, som en burger eller pommes.. Aftensmad vil vi gerne have noget godt.. og der skal vi spise ude hver dag..

Vi regner med at leje en bil i 3 dage, men det koster kun 750 kr.. Så det var mere bare til maden..

Anmeld

22. juni 2012

annecatrine88

MoarHvidovre skriver:

ca. 1000 kr om dagen for morgen, frokost og aftensmad for jer begge + til lidt snolder.

Er det ikke mange penge hver dag? Så kommer vi da til at leve meget godt gør vi ikke?

Anmeld

23. juni 2012

DKTiha

nu har jeg aldrig selv været i corfu .. men når vi er på ferie så bruger vi cirka 600kr om dagen i danske penge..

(morgenmad købte vi da vi bestilte hotel osv). og middagsmad var forskelligt om vi gad og spise noget, eller om vi bare sku smøre os en rygbrød eller franskbrøds mad..
om aftenen råhyggede vi med god aftensmad, og derefter en tur på en bar - med live show osv. (derfor de ca. 600kr), alt efter hvor dyrt det er.

vi havde cirka 10.000kr med i lommepenge til mad og snold.. Men det altid godt at have et rundt tal så har man styr på det, og hvis man så har noget i overskud - jamen så det da fedt .. og 3 dages bil leje sys jeg sku er en ok pris - men så kommer benzin osv også hvis i skal se noget som ligger langt væk fra stedet i bor - så skal man måske os betale for indgang til zoo eller lign.. så 1000kr vil da måske være meget passende om dagen så man da nok mere sikker...

Anmeld

23. juni 2012

MorDk

Så ville jeg tage 10.000kr med

Anmeld

23. juni 2012

MorDk

Er det ikke mange penge hver dag? Så kommer vi da til at leve meget godt gør vi ikke?

Tro mig DE får hurtigt ben at gå på.

I kan begrænse det lidt ved at købe ind til frokost i stedet for at gå på restaurante...

Men hvis I skal klarer alle måltider inkl. drikkepenge. Is, drinks, souveni, turer mm. så er 10.000 ikke så meget igen... men det er jo hvad man vælger. Man kan sagtens leve for mindre... hvis det er det man vil.

Anmeld

23. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
annecatrine88 skriver:

Nej, det passer meget godt. Det er 500 kr. pr. person for 3 måltider mad og snolder.

I kan dog gøre det lidt billigere, hvis I har køleskab på værelset og køber ind til morgen og frokost, og spiser det på jeres værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.