;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

mortilnoahogmelina

mulle85 skriver:

HEhHEhe

hvor sjovt det har jeg også

Hehe . Ja det er da lidt sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

piadas

mulle85 skriver:

ku være man sku se på den gruppe så

hvor gamle er dine børn så?

Ja, gør det!

Vi har en dreng på 11 år, en pige på næsten 8 år, en pige på 16 mdr. og venter nu en lillebror. Så vi har nærmest fået dem 2 og 2!

Anmeld

23. juni 2012

Bellas Mor

piadas skriver:

Ja, gør det!

Vi har en dreng på 11 år, en pige på næsten 8 år, en pige på 16 mdr. og venter nu en lillebror. Så vi har nærmest fået dem 2 og 2!

Wow! Sejt...

Synes det er fedt at I har gjort det sådan

Hvornår i Okt. har du termin?

Anmeld

23. juni 2012

piadas

Bellas Mor skriver:

Wow! Sejt...

Synes det er fedt at I har gjort det sådan

Hvornår i Okt. har du termin?

Ja, det er fedt! Vi gad godt have haft dem tættere på hinanden, men vi har altid bøvlet med at lave dem - det har taget ca. 1½ år at lave de tre første. Den sidste kom så meget hurtigere, end vi havde forventet, men det er bare dejligt!  Jeg glæder mig til at prøve at få to så tæt på hinanden.

Jeg har termin d. 2. oktober, men jeg plejer at gå laaaang tid over (19, 15 og 14 dage), så jeg regner ikke med at føde før midt i oktober - mentalt prøver jeg i hvert fald på at indstille mig på, at terminen først er der!

Anmeld

23. juni 2012

Camillos

mulle85 skriver:

ville bare høre om der andre end mig der har termin i Oktober?

ku være lidt sjovt og se..

termin 18 okt.. :O)

Anmeld

23. juni 2012

Bellas Mor

piadas skriver:

Ja, det er fedt! Vi gad godt have haft dem tættere på hinanden, men vi har altid bøvlet med at lave dem - det har taget ca. 1½ år at lave de tre første. Den sidste kom så meget hurtigere, end vi havde forventet, men det er bare dejligt!  Jeg glæder mig til at prøve at få to så tæt på hinanden.

Jeg har termin d. 2. oktober, men jeg plejer at gå laaaang tid over (19, 15 og 14 dage), så jeg regner ikke med at føde før midt i oktober - mentalt prøver jeg i hvert fald på at indstille mig på, at terminen først er der!

Hold da op! Jeg gik ikke over tid sidste gang (2 dage før termin).

Så håber da på det samme denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.