Snakker jeres også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

grøn · ært

Maks-Emil snakker helt vildt - og hvor er der kommet mange nye "ord" til her på det sidste. Han har forskellige vendinger til forskellige situationer og det er tydeligt, at der er en form for mønster i hans tale. Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det... Han er begyndt at "fortælle", hvis han har skidt i bleen og gerne vil skiftes (istedet for at græde, hvilket han nu egentlig aldrig har gjort i). Han fortæller også, når han gerne vil lege, op og hænge hos nogen osv. Der er forskellige lyde/"sætninger" til hver af de behov. Og så har han også hans "fortælle-lyde", hvor han bare kan pludre løs i et væk og virkelig fortælle nogle spændende historier ;-D Det er bare så dejligt at høre og opdage 

Snakker jeres også? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Koen.

Den eneste lyd Liam kommer med endnu er sådan lidt ala fedtmule: HUH HUH som regel i sammenhæng med et smil men ellers er jeg ret sikker på min baby engang har været gris, for hold nu op han grynter Liam græder aldrig(har endnu ikke hørt rigtig gråd?) Men når der er noget der ikke passer ham så grynter han bare voldsomt derud af

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

Nej, her snakker han ikke rigtig endnu.. Kun lidt brok når der er noget han ikke er tilfreds med eller har ondt i maven.. Men han er jo også kun 15 dage gammel..

Anmeld

22. juni 2012

sofiell89

Line lyder som en farlig tiger, så vi har købt en natdragt til hende, så det kan holde stik
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2012

grøn · ært

sofiell89 skriver:

Line lyder som en farlig tiger, så vi har købt en natdragt til hende, så det kan holde stik

haha - her har vi også en farlig tiger! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2012

sofiell89

grøn · ært skriver:

haha - her har vi også en farlig tiger! 

vi ELSKER den dragt

Anmeld

23. juni 2012

grøn · ært

tanja. skriver:

Den eneste lyd Liam kommer med endnu er sådan lidt ala fedtmule: HUH HUH som regel i sammenhæng med et smil men ellers er jeg ret sikker på min baby engang har været gris, for hold nu op han grynter Liam græder aldrig(har endnu ikke hørt rigtig gråd?) Men når der er noget der ikke passer ham så grynter han bare voldsomt derud af

haha - her er vi også ret sikre på, at Maks-Emil har været gris i sit tidligere liv :-P Han er dog begyndt at forstå, at han nu er menneske og hans grynten er sjældenere.. Det er ellers bare super nuttet! :-P
Hehe, fedtmule ;-P Vores bliver kaldt prinsesse, fordi han simpelthen har så mange lyse lyde når han pludrer derud af :-P

Anmeld

23. juni 2012

grøn · ært

Guldimaven skriver:

Nej, her snakker han ikke rigtig endnu.. Kun lidt brok når der er noget han ikke er tilfreds med eller har ondt i maven.. Men han er jo også kun 15 dage gammel..

Nej, så er der ikke så meget "snak" endnu :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.