lettere fustreret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Princesspigen

jeg er 24+0 idag

men stadig kvalme og morgen opkast.. ikke hver dag men tit..

går til arkopunktur mod det og det tager toppen af det, går der for lang tid mellem nåle-besøgende så bliver min kvalme og opast værre og tier..

startede til arko. i starten af maj og sku hele vejen til roskilde fra hundige da hende i hundige holdt 1 måneds ferie..

har så gået i roskilde hele maj og juni.. blevet enige med hende om at starte i hundige da hende der jo er tilbage fra sin ferie..

ringer så til hende i hundige, og får beskeden: ja jeg skal lige på 2 ugers ferie så du kn få en tid 13/7..  så skal tilbage til roskilde og se om jeg kan få en tid der men kæresten kan ikke længere køre mig så det er bare 1 time hver vej for at få lidt nåle  

og skal på festival fra den 14/7 til 29/7 og der ville jeg gerne være bare lidt fri for kvalme og opkast altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Moar2011

spørg nok rigtig dumt - men kan du ikke finde en anden der kan før ?

Anmeld

22. juni 2012

Princesspigen

Babyklar skriver:

spørg nok rigtig dumt - men kan du ikke finde en anden der kan før ?

hende i roskilde.. men syndes bare det er fustrerende at skulle bruge en time hver vej når jeg ikke kan blive kørt mere.. og er tit dårlig bag efter

Anmeld

22. juni 2012

Moar2011

Princesspigen skriver:

hende i roskilde.. men syndes bare det er fustrerende at skulle bruge en time hver vej når jeg ikke kan blive kørt mere.. og er tit dårlig bag efter

kan jeg godt forstå ..

så langt nået jeg ikk..

Anmeld

22. juni 2012

Princesspigen

Babyklar skriver:

kan jeg godt forstå ..

så langt nået jeg ikk..

må jeg spørge hvad du mener med du ikke nåede så langt ?

Anmeld

22. juni 2012

Moar2011

Princesspigen skriver:

må jeg spørge hvad du mener med du ikke nåede så langt ?

MEd din besked

Anmeld

23. juni 2012

Princesspigen

Babyklar skriver:

MEd din besked

nåå hehe

Anmeld

23. juni 2012

Line8700

Har også kvalme og opkast er dog blevet lidt bedere, men stadig slemt. Er kun 14+6, men det der har hjulpet mig rigtig meget er KOLD frugt. Kold pære eller æble. Og når jeg så tykker det, prøver jeg at suge saften. Det hjælper mig HVER gang jeg har kvalme. Bare et forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.