måske du kan hjælpe mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik den 29 maj taget min p-stav ud !

d 7 juni Jeg var på vej i bad . og da jeg tog mine underbukser af, 

var der en laang slimet ting, nermest helt gummi agtig . 

havde hørt det muligvis kunne være ÆL SLIM ! . 

så jeg testede for æl efter badet , men der var en utydlig nr 2 steg. 

men om morgenen d 8 juni var den KNALD positiv vil jeg da sige ? 

SE BILLEDE

Vi havde sex d 7 og 8 og 9 og 10 juni

Jeg brugte en  G-test d 18 juni som havde en svag steg/ tydeliger i virkeligheden 

Siden da har jeg ikke kunne fremtrylle den nr 2 streg , 

//kan det have noget og gøre med jeg danner hormonet langsomt eller?

SE BILLEDE

- Mit spørgsmål er så :

- kan jeg være blevet gravid?

- Hvor langt er jeg henne vis jeg er gravid?

- hvornår skulle jeg forvente mens? 

- hvornår skal jeg så ringe til lægen EFTER man er gået over tid for mens? 

jeg syntes det hele er blevet sådan lidt indviklet . 

og kan ikke rigtig finde ud af det 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

Hvis du havde ÆL d 8. juni så er det lidt tidligt at teste d 18 juni Jeg ville mene at første testdag burde være idag eller imorgen. Så jeg synes du skal prøve at teste imorgen og så ellers slappe af. Din mens skulle jo først komme idag hvis du ikke er gravid Så ingen stress (jeg ved det er svært)

For de 2 streger

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Hvis du havde ÆL d 8. juni så er det lidt tidligt at teste d 18 juni Jeg ville mene at første testdag burde være idag eller imorgen. Så jeg synes du skal prøve at teste imorgen og så ellers slappe af. Din mens skulle jo først komme idag hvis du ikke er gravid Så ingen stress (jeg ved det er svært)

For de 2 streger

Men kan du se noget på den g-test?

og er ÆL- test ikke positiv?

Anmeld

22. juni 2012

Aabye

Jeg kan godt se to streger på din g-test. men test lige igen om et par dage for at være sikker.. Synes dne er meget utydelig

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Men kan du se noget på den g-test?

og er ÆL- test ikke positiv?

Med MEGET god vilje kan jeg ANE en SVAG streg. Så det er ikke noget jeg ville sætte mine penge på. Jeg har aldrig brugt ÆL test men jeg tror da den er positiv..

Så derfor synes jeg du skal prøve med morgen urin imorgen tidlig.  

Og ellers så prøve igen mandag hvis din mens ikke dukker på i løbet af weekenden.. Nogle danner jo HCG langsomere end andre

Husk at gíve en update (gerne med citat så jeg ser det)

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Med MEGET god vilje kan jeg ANE en SVAG streg. Så det er ikke noget jeg ville sætte mine penge på. Jeg har aldrig brugt ÆL test men jeg tror da den er positiv..

Så derfor synes jeg du skal prøve med morgen urin imorgen tidlig.  

Og ellers så prøve igen mandag hvis din mens ikke dukker på i løbet af weekenden.. Nogle danner jo HCG langsomere end andre

Husk at gíve en update (gerne med citat så jeg ser det)

det skal jeg gøre . men hvad så vis den stadig er negativ på mandag og ingenm mens er kommet? 

hvornår skal jeg så evt ringe til lægen og bede om en blodprøve?

eller skal jeg bare vente til mens kommer?

Anmeld

22. juni 2012

raca

ja du kan være blevet gravid..

men når du tester så tideligt er det meget uskikkert.. det er kun 8 dage siden æl.. ca devs du maks har været 1 uge henne..

fertilites lægerne, mener at der er et sted mellem 25% og 50% af alle graviditeter der går til.. eller som kun er biokemiske gravititeter men det sker bare så tidligt at man ikke opdager det..

så jeg der har sikket fundet en befrugtning sted, og du har en kort periode haft malbarnt HCG i blodet, men så er der gået noget galt og ægget har aldrig nået og sidde sig fast..

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

det skal jeg gøre . men hvad så vis den stadig er negativ på mandag og ingenm mens er kommet? 

hvornår skal jeg så evt ringe til lægen og bede om en blodprøve?

eller skal jeg bare vente til mens kommer?

Jeg ville lige se tiden an i næste uge.. For hvis du nu er en af dem der danner HCG langsomt.. Men er du utryg ved det kan du jo kontakte din læge tirsdag/onsdag..

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

ja du kan være blevet gravid..

men når du tester så tideligt er det meget uskikkert.. det er kun 8 dage siden æl.. ca devs du maks har været 1 uge henne..

fertilites lægerne, mener at der er et sted mellem 25% og 50% af alle graviditeter der går til.. eller som kun er biokemiske gravititeter men det sker bare så tidligt at man ikke opdager det..

så jeg der har sikket fundet en befrugtning sted, og du har en kort periode haft malbarnt HCG i blodet, men så er der gået noget galt og ægget har aldrig nået og sidde sig fast..

så dvs jeg bare skal vente på mens kommer, 

for jeg kan ikke være gravid? eller hvordan?

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Jeg ville lige se tiden an i næste uge.. For hvis du nu er en af dem der danner HCG langsomt.. Men er du utryg ved det kan du jo kontakte din læge tirsdag/onsdag..

men hvad skal jeg sige til dem?

jeg har jo ingen sidste mens de kan gå ud fra , 

og vis den så nu er negativ ved lægen er det jo så bare og vente på mens dukker op ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.