Det lyse brød er min redning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Ligesom da jeg ventede mine 2 andre børn, er det lyse brød min redning denne gang også.... har den mest trælse kvalme hele dagen, og kan bare ikke få rugbrød ned... så lever af ylette, havregryn, cornflakes og lyst brød i form af boller, rundstykker og kryddere... aftensmaden går det sådan rimeligt med, men håber da det snart vender... selv om lægen vurderede mig 2 uger kortere henne igår, til den første undersøgelse hvor der skulle laves vandrejournal... han mener jeg er 5 uger henne, men ifølge sidste mens er jeg 7 uger henne... men det er nu altid mig der har haft ret

nå, ville bare lige ud med det - og god sankt hans imorgen derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Camilla30

Hej Jeg kender det med det lyse brød! Snakkede med min diætist om det og hun sagde, at lyst brød er okay (selvfølgelig anbafaler hun at man spiser varieret  men med konstant kvalme er der jo tale om en nødsituation ), hvis man vælger det med lavt sukker og fedtindhold + sørger for at få proteiner også Jeg vedhæfter en opskrift hun har givet mig, den indeholder hytteost (kan ikke smages) og dermed protein som vi har så godt af, så det ikke bliver kulhydrater det hele, jeg har lidt rigtig meget at kvalme og opkast og disse boller, appelsin og vandmelon har stort set udgjort alle mine måltider i den første tid, hvor jeg var gravid, du kan jo prøve dem en gang, hvis du har lyst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hej Jeg kender det med det lyse brød! Snakkede med min diætist om det og hun sagde, at lyst brød er okay (selvfølgelig anbafaler hun at man spiser varieret  men med konstant kvalme er der jo tale om en nødsituation ), hvis man vælger det med lavt sukker og fedtindhold + sørger for at få proteiner også Jeg vedhæfter en opskrift hun har givet mig, den indeholder hytteost (kan ikke smages) og dermed protein som vi har så godt af, så det ikke bliver kulhydrater det hele, jeg har lidt rigtig meget at kvalme og opkast og disse boller, appelsin og vandmelon har stort set udgjort alle mine måltider i den første tid, hvor jeg var gravid, du kan jo prøve dem en gang, hvis du har lyst

Tusind tak!!! Har fået klemt 2 stykker rugbrød med æg/leverpostej ned idag, er så stolt

Opskriften skal helt sikkert prøves i løbet af ugen...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.