Jamen altså.... Hvad siger man lige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Stumpen

I dag da jeg hentede Mathilde tog vi barnevognen med hjem, da hun kun skal være hos dp indtil middag i morgen..
Hun fik lov til at sidde oppe i den og drak af en halvliters flaske..
Hun sidder med fingerne nede i den og jeg siger at hun skal lade være -da den er temmelig tippet og kan lige se alt vandet nede i barnevognen for mig- Så siger Mathilde "sådan gør Isabella"... og jeg svarer "jamen det skal du ikke"......... "bestemme selv" kommer der så bare fra pigebarnet.... Hun er 2, hvad skal det dog ikke ende med inden hun kommer i puberteten????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Lucky

Ha ha Jakob sagde det også forleden morgen og jeg blev helt mundlam. Han ville have både sukker og rosiner på sine havregryn, jeg sagde at han skulle vælge hvad han ville have og at man ikke kunne få begge dele. Og så sagde knægten:" Nej mor, mig bestemmer!"... så skal man lige finde en grimasse der kan passe - det hedder vel ikke selvstændighedsalderen for ingenting, ha ha.

Anmeld

30. april 2009

st

Hun er dælme en selvstændig lille dame. Men hvor er det bare skønt med alle de sprogperler der kommer fra dem.

Mads seneste den anden aften. Han ville gerne have en banan til "aftenkaffe". Jeg sagde til ham, at det havde jeg også lyst til. Så går vi ud i køkkenet og konstaterer at der kun er én. Det siger jeg til ham, hvorefter den lille gut lægger hånden på mit ben og siger: "Mor vi skærer den bare over, så er der to. "

Det gjorde vi, og vi nød hver vores banan.

Skønne unge altså.

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Ja, det er virkelig selvstændighedsperioden de er i nu.. og ja hn er selvstændig og gør lige hvad der passer hende og intet andet.. Du kan snakke til hende og hun kan bare ignorer dig fuldstændig...

Men gu er de da skønne og hvor er Mads logisk!! Mathilde kan/vil også gerne dele -med mindre det er hendes grønne fodbold der er snak om- men der skal visuelt være to ting at dele med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.