mødre to be 40+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

cam71

hejsa jeg er en vil nogen nok sige( en moden kvinde) jeg er gravid med mit første barn og har prøvet i 1½ år på at blive gravid og nu er det endelig lykkes er sat til januar 2013. og er bare så lykkelig, og de næste 32 uger bliver nok de længste i mit liv  

er der andre herinde der skal være mødre i en (moden alder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Missq4

hejsa og velkommen til hmm jeg er 31 og det er min nr 3 selv om at min den mindste bliver 7 på mandag så det følges næsten som om det er første gang jeg kan mærke at der er mange tinge der lige skal op igen

Anmeld

23. juni 2012

mizzophie

Profilbillede for mizzophie
Hejsa, velkommen til og tillykke med graviditeten

Jeg blev selv mor for første gang da jeg var 40. Nu bliver jeg 42 og venter nr. 2

Jeg er dog noget spændt på hvad familien siger til at vi venter os så hurtige igen - men de får først noget at vide efter vi har været til skanning på næste mandag

Anmeld

23. juni 2012

FruK

Jeg er ikke rundet 40 endnu, men er da ret tæt på. 

Jeg er 38 og venter nr. 2. Nr. 1 er 9 år (og har en anden far).

Termin midt i januar ca.

Anmeld

23. juni 2012

Mamma1

Hej

Jeg bliver 39 i år, så det går jo den vej

Vi venter vores første baby til januar

Knuz Linse

Anmeld

23. juni 2012

cam71

mizzophie skriver:

Hejsa, velkommen til og tillykke med graviditeten

Jeg blev selv mor for første gang da jeg var 40. Nu bliver jeg 42 og venter nr. 2

Jeg er dog noget spændt på hvad familien siger til at vi venter os så hurtige igen - men de får først noget at vide efter vi har været til skanning på næste mandag

jeg kan godt forstå i vil have barn nr to nu, vi kvinder har jo en naturlig begrænsning på et tidspunkt, så vi kan ikke vente så længe. jeg har heller ikke fortalt det til alle endnu da jeg lige vil nå til 12 uge først. men så bliver det også råbt ud over det hele for deet er en stor hemmelighed at bære rundt på men en dejlig en.

Anmeld

23. juni 2012

mizzophie

Profilbillede for mizzophie
cam71 skriver:

eenr

jeg kan godt forstå i vil have barn nr to nu, vi kvinder har jo en naturlig begrænsning på et tidspunkt, så vi kan ikke vente så længe. jeg har heller ikke fortalt det til alle endnu da jeg lige vil nå til 12 uge først. men så bliver det også råbt ud over det hele for deet er en stor hemmelighed at bære rundt på men en dejlig en.

Det ér en rigtig dejlig hemmelighed, og jeg skal virkelig passe på ikke at tale over mig

Men nu er der heldigvis ikke så længe til skanningen :-D

Anmeld

23. juni 2012

klmf

Er 30 lige om lidt, men med en særdeles aktiv 2½ årig (der har droppet middagsluren) og graviditetstræthed, så føler jeg mig nær pensionsalderen!

Tillykke med graviditeten

Anmeld

24. juni 2012

cam71

lotchen skriver:

Er 30 lige om lidt, men med en særdeles aktiv 2½ årig (der har droppet middagsluren) og graviditetstræthed, så føler jeg mig nær pensionsalderen!

Tillykke med graviditeten

det med trætheden kan jeg godt følge har aldrig været så træt i hele mit liv. heldigvis har jeg ikke haft vildt meget kvalme og andre tegn på at jeg er gravid men det kan jo være det kommer

Anmeld

24. juni 2012

cam71

Mamma1 skriver:

Hej

Jeg bliver 39 i år, så det går jo den vej

Vi venter vores første baby til januar

Knuz Linse

stort tillykke til jer, ja det er jo en helt ny epoke i vores liv vi går ind i og det er længe siden vi har haft små børn i min familie da min søsters er 17 og 20 år så min mor glæder sig meget til et lille nyt barnebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.