Hvad f... ER det her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.760 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Frøken J.

Ej nu må i altså lige hjælpe mig! I går da jeg vågnede op, havde jeg pludselig denne dims på siden af halsen. Er altså kommet i løbet af natten, og jeg aner ikke hvad det er! Både min mor og kæreste siger, de synes det ligner en form for insektbid, men hvilket insekt skulle det lige være? For det klør ikke!

Diametermæssigt er det på størrelse med spidsen af min pegefinger.. Det er sådan en helt hård "klump". Og så gør det skide ondt både når man rører ved det, og hvis jeg strækker halsen eller bevæger nakken.. Jeg tænkte det måske kunne være en giga bums under opsejling, men det synes jeg ikke det ligner.. Synes heller ikke det ligner en byld, eller hvad??

I kan trykke for at gøre billedet stort, og grunden til at der er et stort område der er rødt og ikke kun "klumpen" er at jeg har pillet mig i området
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

babymus77

Tænker også insekt bid, eller måske indgroet hår.... ??'!!

Anmeld

21. juni 2012

Rosengreen

Tænker også umiddelbart et indgroet hår 

Anmeld

21. juni 2012

Frøken J.

babymus77 skriver:

Tænker også insekt bid, eller måske indgroet hår.... ??'!!

Men hvad for et insekt kan have stukket mig om natten hvor det ikke klør? Det er i hvert fald ikke et myggestik Ved ikke om indgroet hår.. Plejer ikke rigtig at have hår der, men en gang skal vel være den første Synes bare det plejer at se sådan mere betændt ud, når det er indgroet hår??

Anmeld

21. juni 2012

Frøken J.

Rosengreen skriver:

Tænker også umiddelbart et indgroet hår 

Hmm, det kan da godt ske.. Men plejer det så ikke at være mere sådan betændt, eller??

Anmeld

21. juni 2012

sne190810

Jeg tror det er en gigabums under opsejling!

Anmeld

21. juni 2012

Frøken J.

sne190810 skriver:

Jeg tror det er en gigabums under opsejling!

Så håber jeg fandme snart den er pressefrisk, for det er ikke kønt med sådan en fætter på halsen når man altid har opsat hår

Anmeld

21. juni 2012

maryjane

Hmmm, altså jeg har haft noget lign. For nogle år tilbage, det var ikke rødt dog. Men det var en eller anden form for betændelse så fik pencillin mod det ...

Anmeld

21. juni 2012

Stinna1006

Ligner et hestebremse stik og det gør nas

Anmeld

21. juni 2012

mariamiss6

Frøken J. skriver:

Ej nu må i altså lige hjælpe mig! I går da jeg vågnede op, havde jeg pludselig denne dims på siden af halsen. Er altså kommet i løbet af natten, og jeg aner ikke hvad det er! Både min mor og kæreste siger, de synes det ligner en form for insektbid, men hvilket insekt skulle det lige være? For det klør ikke!

Diametermæssigt er det på størrelse med spidsen af min pegefinger.. Det er sådan en helt hård "klump". Og så gør det skide ondt både når man rører ved det, og hvis jeg strækker halsen eller bevæger nakken.. Jeg tænkte det måske kunne være en giga bums under opsejling, men det synes jeg ikke det ligner.. Synes heller ikke det ligner en byld, eller hvad??

I kan trykke for at gøre billedet stort, og grunden til at der er et stort område der er rødt og ikke kun "klumpen" er at jeg har pillet mig i området

Kan også være en talgknop. De har tendens til at være hårde, og føles som bumser.... Og kan trykkes som en sådan også

Men altså, den der kan du vidst ikke gøre noget ved lige nu. Uanset omd et er et insektbid eller en bums eller en talgknop. Den ser stadig ud til "kun" at være under opsejling, som du selv siger...

Dog, hvis det spreder sig, bør du nok lige smutte forbi lægen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.