Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Jeg hedder stadig Babymor2010 Jeg har lige prøvet at tilføje dig, men jeg kommer ikke videre hvis jeg trykker på username
Jeg hedder stadig Babymor2010 Jeg har lige prøvet at tilføje dig, men jeg kommer ikke videre hvis jeg trykker på username
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Så tror jeg altså det er spillet for det kan jeg heller ik.. Er din fb knap blå og alle de andre grønne??
Så tror jeg altså det er spillet for det kan jeg heller ik.. Er din fb knap blå og alle de andre grønne??
Godt jeg ikke er den eneste - jeps, de er alle grønne foruden FB-knappen
Babymor2010 skriver: Godt jeg ikke er den eneste - jeps, de er alle grønne foruden FB-knappen
Månsson skriver: Så må der være et kix et sted ih altså
Så må der være et kix et sted ih altså
Det kunne godt tyde på det... Hmm...
Hvad gør jeg galt, jeg har skrevet mit brugernavn i username og gemt det, fordi det ikke fungerer, er det fordi jeg er på via face?
Prøv lige at sende spil til Mitze27
Deadut. Send også gerne til mig
Husk at det gør en forskel om det er med stort eller lille forbogstav
forår skriver: Deadut. Send også gerne til mig
med lille forbogstav
Månsson skriver: Jeg vil os være med hedder månsson
Jeg vil os være med hedder månsson
Nu har jeg fundet dig Det er det der med forbogstavet der gør en kæmpe forskel. For prøvede nemlig også før..
Håber det er okay at min mand også lige har udfordret dig
Nettemor skriver: Nu har jeg fundet dig Det er det der med forbogstavet der gør en kæmpe forskel. For prøvede nemlig også før.. Håber det er okay at min mand også lige har udfordret dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128