selskabslokale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

bobbles

ja nogen gode i nordsjælland? meget gerne omkring frederiksværk. Vi kiggede på en i melby idag den koster 800 kr for fredag-søndag, men da vi kom ud og kiggede på den så vi at den ikke var større end vores stue  ØV!

så nu leder vi efter et andet godt sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

bobbles

21. juni 2012

katrine26

Min svigerinde og hendes mand holdte deres i golfklubben i hillerød.

Meget hyggeligt sted.

Katrine26

Anmeld

21. juni 2012

bobbles

katrine26 skriver:

Min svigerinde og hendes mand holdte deres i golfklubben i hillerød.

Meget hyggeligt sted.

Katrine26

skal man så ikke betale for deres mad? så løber det jo hurtigt op, tænkte mere på selskabs lokaler man lejede og selv bestilte mad udefra

Anmeld

22. juni 2012

bobbles

er der virkelig ingen der kender et godt sted i nord sjælland man kan leje? maden skal komme ude fra så det skal ikke være en restaurant men et decideret sted man kan leje!

Anmeld

22. juni 2012

wamse

Frøken Christiansen skriver:

er der virkelig ingen der kender et godt sted i nord sjælland man kan leje? maden skal komme ude fra så det skal ikke være en restaurant men et decideret sted man kan leje!

Har du prøvet at ringe rundt til boligselskaber, og så høre om de har nogle selskabslokaler? Det plejer at være billigt

Anmeld

22. juni 2012

bobbles

wamse skriver:

Har du prøvet at ringe rundt til boligselskaber, og så høre om de har nogle selskabslokaler? Det plejer at være billigt

god ide! det havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

22. juni 2012

bobbles

wamse skriver:

Anmeld

22. juni 2012

wamse

Frøken Christiansen skriver:

Jeg har brugt det flere gange nemlig

Anmeld

22. juni 2012

SS82

Græse gammel skole kan man leje. Mener ikke det er så dyrt. Og der er køkken service borde og stole. Rigtig hyggeligt ude på landet. Ligger mellem fr.sund og ølsted hvis ikke du kender det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.