Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: hvad tænker du for mikline og ecco.. er molo stor i str
hvad tænker du for mikline og ecco.. er molo stor i str
Jeg synes den er stor i størrelsen - Emilie er jo 27 måneder nu. Hun startede med at bruge dragten da hun var 1 1/2 år også helt frem til hendes 2 års fødselsdag. den passede hende fint hele tiden ud.
For mikk-line og Ecco tænker jeg 500 kr. Mikk-Line dragten er jo nærmest helt ny. Hvordan lyder det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Jeg synes den er stor i størrelsen - Emilie er jo 27 måneder nu. Hun startede med at bruge dragten da hun var 1 1/2 år også helt frem til hendes 2 års fødselsdag. den passede hende fint hele tiden ud. For mikk-line og Ecco tænker jeg 500 kr. Mikk-Line dragten er jo nærmest helt ny. Hvordan lyder det?
hvad for molo og ecco
hvor høj er emilie
Maja88 skriver: hvor høj er emilie
Hun var 84 cm da hun var til 2 års undersøgelse, så nok omkring 80 da hun startede med at bruge den.
Maja88 skriver: hvad for molo og ecco
For Molo og Ecco vil jeg gerne have 650 kr. i alt. Ellers kom med det bud?
jeg siger top til mikkline og ecco
Maja88 skriver: jeg siger top til mikkline og ecco
Det er en aftale.
Jeg sender dig lige en besked.
Mette. skriver: For Molo og Ecco vil jeg gerne have 650 kr. i alt. Ellers kom med det bud?
aprilla er allerede 82nu og hun er 16måneder
Maja88 skriver: aprilla er allerede 82nu og hun er 16måneder
Ok, så er det bedre med den fra Mikk-Line, for den er altså større, den var for stor til EMilie, så den vil helt sikkert passe Aprilla så, når hun er det højere.
Mette. skriver: Ok, så er det bedre med den fra Mikk-Line, for den er altså større, den var for stor til EMilie, så den vil helt sikkert passe Aprilla så, når hun er det højere.
ja men i sit molo regntøj sejler hun og det r 74/80 men tør ikke tage moloen.. selvom den r fed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128