At tabe sig til sidst i graviditeten? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.141 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

AnnaK89

Jeg taber mig

Indtil videre har jeg tabt 1,4 kg på en uge og er 38+6 idag.
Mine svigerforældres nabo påpegede at jeg ihvertfald havde tabt mig og ja, det har jeg jo så.
Sker der noget ved det?
Baby i maven har før døjet med at tage på, da jeg har været meget syg med madforgiftning.
Frygter sådan at hun er for lille

Overvejer at ringe til en jm i morgen - hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Frk. Himmelblå

AnnaKJ skriver:

Jeg taber mig

Mine svigerforældres nabo påpegede at jeg ihvertfald havde tabt mig og ja, det har jeg jo så.
Sker der noget ved det?
Baby i maven har før døjet med at tage på, da jeg har været meget syg med madforgiftning.

Åh, det ved jeg ikke, MEN

1,4 kg er ikke meget da! Det kan jo være væske? Så meget er der i forskel på min vægt fra morgen til aften...

Hvis du er bekymret, så kontakt din JM. Uanset hvad.

Men jeg ville ikke tænke over halvandet kg..

Anmeld

21. juni 2012

AnnaK89

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, det ved jeg ikke, MEN

1,4 kg er ikke meget da! Det kan jo være væske? Så meget er der i forskel på min vægt fra morgen til aften...

Hvis du er bekymret, så kontakt din JM. Uanset hvad.

Men jeg ville ikke tænke over halvandet kg..

Men nu har jeg jo lige vejet mig, så burde jeg vel veje mere end jeg gjorde sidst fordi at det nu er sidst på dagen hvor jeg har spist? Og synes bare det virker af meget på en uge?

Bliver bare så bekymret nu hvor hun har været for lille på et tidspunkt og hun er i forvejen ikke super stor

Ej ved det slet ikke - har bare fået at vide, at man ikke må tabe sig når man er over halvvejs i en graviditet.

Anmeld

21. juni 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Jeg taber mig

Sker der noget ved det?

Der var et par stykker i min jordmoder gruppe der tabte sig de sidste 6 uger. Vores jordmoder sagde at det var meget almindeligt

Anmeld

21. juni 2012

AnnaK89

Mor til Ella skriver:

Der var et par stykker i min jordmoder gruppe der tabte sig de sidste 6 uger. Vores jordmoder sagde at det var meget almindeligt

Okay dejligt at vide

Men hold op man bliver da bekymret

Anmeld

21. juni 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Okay dejligt at vide

Men hold op man bliver da bekymret

Ja, det er da klart.

Men ring da til din jordmoder så du er helt sikker

Anmeld

21. juni 2012

KarinaA

AnnaKJ skriver:

Jeg taber mig

Sker der noget ved det?

jeg tabte mig hele 7 kg. de sidste 3 uger inden jeg fødte (og jeg er på ingen åde buttet, overvægtig osv.).. jeg gik meget og var aktiv hele tiden, og det øede pres på kroppen gjorde at jeg tabte mig meget.. tror ikke du skal være bekyret over 1½ kg

Anmeld

21. juni 2012

frk andreasen

Jeg taber mig

Sker der noget ved det?

hej jeg vil bare lige sige at med min søn de sidste 14 dage 3 uger der tabte jeg mig over 3 kg min søn kom 38+3 med en kampvægt på 3490g 51cm han vejede da godt.. jeg er normal vægtig men rørte mig en del gør jeg osse i den her graviditet og taber mig stadig trods maven strutter mere og mere

knus tanja 14+6 med 3 bandit

Anmeld

21. juni 2012

Tulle28

Det kommer vel an på om du selv er overvægtig tænker jeg? Man plejer jo at sige at baby nok skal tage hvad h*n skal have og 1,4 kg er jo ikke meget. Men ring da lige til lægen for en sikkerheds skyld.

Anmeld

21. juni 2012

AnnaK89

KarinaA skriver:

jeg tabte mig hele 7 kg. de sidste 3 uger inden jeg fødte (og jeg er på ingen åde buttet, overvægtig osv.).. jeg gik meget og var aktiv hele tiden, og det øede pres på kroppen gjorde at jeg tabte mig meget.. tror ikke du skal være bekyret over 1½ kg

Men synes egentlig ikke at jeg har været super aktiv?

Vælger at tage den stille og roligt - det bekymre bare en når baby har haft svært ved at tage på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.