38 og jordemorbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

sarahjylland

Hello piger.

Har haft nogle værre 3 uger med sygdom. FØrst lillemanden der havde falsk strubehoste også mellemørebetændelse, så mig med pande og bihulebetændelse + blærebetændelse, så begynder manden med lidt snot og hoste, stærkt fulgt af mig. Vågner så med MEGA plukveer (tror) jeg, ringer til FG og de vil tjkke op på mig og livmoderhalsen er  1½ cm. Det viser sig at jeg IGEN IGEN har blærebetændelse MEGET slemt og skal i behandling. Om morgen efter er jeg rigtig dårlig og kaster op i begge ender og er mega skidt. manden følger trop der. Er så idag ok og vi skulle til jordemor.

Lillebror er skønnet til 3300g, og står fast. På torsdag (muligvis onsdag) skal jeg ind og have hindeløsning. Så planen er ved at være klar. Lillebror er undervejs Dejligt at kunne se en løsning på det her virkelige trælse forløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha lyder overhovedet ik rart!! Må håbe at du er frisk til på onsdag!! 

Flot vægt den bette har. Held og lykke med det hele. Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Hello piger.

Har haft nogle værre 3 uger med sygdom. FØrst lillemanden der havde falsk strubehoste også mellemørebetændelse, så mig med pande og bihulebetændelse + blærebetændelse, så begynder manden med lidt snot og hoste, stærkt fulgt af mig. Vågner så med MEGA plukveer (tror) jeg, ringer til FG og de vil tjkke op på mig og livmoderhalsen er  1½ cm. Det viser sig at jeg IGEN IGEN har blærebetændelse MEGET slemt og skal i behandling. Om morgen efter er jeg rigtig dårlig og kaster op i begge ender og er mega skidt. manden følger trop der. Er så idag ok og vi skulle til jordemor.

Lillebror er skønnet til 3300g, og står fast. På torsdag (muligvis onsdag) skal jeg ind og have hindeløsning. Så planen er ved at være klar. Lillebror er undervejs Dejligt at kunne se en løsning på det her virkelige trælse forløb

uha du har været en del igennem.. puha...

er det ikke tidligt du får hindeløsning?

Anmeld

22. juni 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

uha du har været en del igennem.. puha...

er det ikke tidligt du får hindeløsning?

Uge 39?? Nej det er meget normalt. Det er fordi jeg ikke skal gå over tid da jeg har haft et meget dumt graviditets forløb

Anmeld

22. juni 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Uge 39?? Nej det er meget normalt. Det er fordi jeg ikke skal gå over tid da jeg har haft et meget dumt graviditets forløb

hehe okay.. lille mig har ikke forstand på det.

Anmeld

22. juni 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

hehe okay.. lille mig har ikke forstand på det.

Det er også helt ok at spørge´

Anmeld

22. juni 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

Det er også helt ok at spørge´

jeg er meget spændt på mit jordmoder besøg her på torsdag for så hedder den 37+0 den dag

Anmeld

22. juni 2012

sarahjylland

Nattøs skriver:

jeg er meget spændt på mit jordmoder besøg her på torsdag for så hedder den 37+0 den dag

det kan jeg da godt forstå.. det hele nærmer sig jo

Anmeld

23. juni 2012

Nattøs

sarahjylland skriver:

det kan jeg da godt forstå.. det hele nærmer sig jo

nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.