Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariajny skriver: er den solgt. og hvor langt fra Hobro bor du?
er den solgt. og hvor langt fra Hobro bor du?
Nej det er den ikke endnu men venter svar fra en køber her imorgen..
jeg bor i grnaa.. så der er omkring 1½ times kørsel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaA skriver: Nej det er den ikke endnu men venter svar fra en køber her imorgen.. jeg bor i grnaa.. så der er omkring 1½ times kørsel
Mariajny skriver: vil du give besked om den er solgt ????
vil du give besked om den er solgt ????
altså hvis du slår til nu, så er den solgt til dig, holder den ikke hvis der kommer andre købere på banen, det ved (måske) køberen også..
så den er ikke solgt endnu ,,
KarinaA skriver: altså hvis du slår til nu, så er den solgt til dig, holder den ikke hvis der kommer andre købere på banen, det ved (måske) køberen også.. så den er ikke solgt endnu ,,
Mariajny skriver: står den i vejen ved jer??Det er fordi jeg ikke har mulighed for at hente den før om 14 dage. men vi kan selvfølgelig finde ud af noget med et dep.
står den i vejen ved jer??Det er fordi jeg ikke har mulighed for at hente den før om 14 dage. men vi kan selvfølgelig finde ud af noget med et dep.
nej det gør den ikke
vi kan godt finde ud af noget med et dip. hvad siger du til 500 ?
den anden køber kan ikke betale den før i august, så hvis du stadig er intra, så er den her stadig ..
OP
KarinaA skriver: Jeg sælger denne lækre Teutonia Monsun barnevogen fordi at jeg ikke har brug for den mere (har fået lov til at købe en ny til den lille ny) Aftageligt og vaskbarn inderstof. Styret er ergonomisk og kan højdejusteres. Lufthjul og dobbeltbremse. Liggemål: 37x97 cm. fra røgfrit hjem uden husdyr pis 1500,- inkl. alt på billederne (sælges ikke hver for sig)
Jeg sælger denne lækre Teutonia Monsun barnevogen fordi at jeg ikke har brug for den mere (har fået lov til at købe en ny til den lille ny)
Aftageligt og vaskbarn inderstof.
Styret er ergonomisk og kan højdejusteres.
Lufthjul og dobbeltbremse.
Liggemål: 37x97 cm.
fra røgfrit hjem uden husdyr
pis 1500,- inkl. alt på billederne (sælges ikke hver for sig)
er den solgt? kan eventuelt hente den idag hvis min kærste kan li den!! hun har fri kl 17.30
bimse82 skriver: er den solgt? kan eventuelt hente den idag hvis min kærste kan li den!! hun har fri kl 17.30
Nej den er ikke solgt endnu
Både manden og jeg er hjemme imorgen hvis i alligevel ikke kan komme idag, så er vi hjemme der
hej
vi er først li kommet ind af døren nu.. kan vi finde en tid der passer os begge, så kommer vi og kigger på den imorgen?
mit mobil nr er 50906053
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128