Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

735 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Vi kigger på barnevogn og har bestemt os for at vi vil have en hvor der er lift og pusletaske med til. Pusletaske er ikke så vigtig da vi har købt en anden, men liften skal være med så vi ikke skal købe den ved siden af.

Vi har kigget på nogle forskellig barnevogn og vil gerne have at i stemmer på den i synes der bedst. I må meget gerne fortælle gode og dårlige ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

babymus77

Jeg er klart til emmaljunga men det er jo en smagssag:-) Har selv en emmaljunga dog ikke lige denne model;-)

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg er klart til emmaljunga men det er jo en smagssag:-) Har selv en emmaljunga dog ikke lige denne model;-)

Okay

Anmeld

22. juni 2012

banditten2011

har stemt emmaljunga.. har selv en bar en big star supreme og elsker den

Anmeld

22. juni 2012

frk-stoltze

Vi har også købt en emmaljunga Big Star suprême, og synes klart de har mange flere fede designes pg funktioner ;-)

Anmeld

22. juni 2012

Isabella_mor

jeg fik en simo, den var jeg rigtig glad for fordi den var høj, den hang ikke, det har jeg set andre barnevogne der gør når der hænger en pusletaske på, der skal ret meget til før den hænger... 

der er god plads i den store kasse, og liften vi havde til var der også rimelig god plads i.. 

de store hjul på vognen gør det let at komme ind og ud af busser osv.. 

jeg var ovenud tilfreds med min simo.. 

men næste gang vælger vi at købe en barnevognskasse til vores city elite stel, fordi at det er lettere at manøvrere rundt med den fordi vi bor inde i byen...

Anmeld

22. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi kigger på barnevogn og har bestemt os for at vi vil have en hvor der er lift og pusletaske med til. Pusletaske er ikke så vigtig da vi har købt en anden, men liften skal være med så vi ikke skal købe den ved siden af.

Vi har kigget på nogle forskellig barnevogn og vil gerne have at i stemmer på den i synes der bedst. I må meget gerne fortælle gode og dårlige ting 

Min drømmevogn er en Aston som forhandles af FLIP FLAP..

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Ser ud til at mange af jer er glad Emmaljunga

Vi vil ikke have en kombi vogn så den fra Filp Flap er ikke noget for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.