Anonym skriver:
Hej, jeg er gravid i 16. uge.
Jeg har altid haft en enorm stor lyst til sex og den er bestemt ikke dalet her under min graviditet!
Sagen er den, at jeg kan meget mere end min kæreste kan! Hehe, flere gange om dagen osv.
Men skrækken for at misten lysten er der desværre i mit baghovede
. Det betyder så meget for mig og det har det alle dage gjort .
Andre der har haft det sådan? Eller er det bare mig der er for mærkelig
nogle oplever øget sex lyst andre oplever nedsat sex lyst, dette er meget normalt..
men jeg er ikke sikker på om du mener du er bange for at miste baby hvis i har sex eller bare bange for at miste lysten til sex ?
ihværtifal vælger jeg så at svare på begge så kan det jo være jeg får svaret på dit "spørgsmål/problem" 
i mister eller skader ikke baby ved at have sex.. baby er så godt beskyttet så det ikke betyder noget der.. gravide kan dog godt ind i mellem have en meget lille smugle blodigt udflåd efter sex, helt normalt..
om du mister lysten længere henne i graviditeten skal du ikke gå og bekymre dig om nu, men mere om at nyde din kæreste mens du har lysten og tiden til det.. der er jo ikke meget sex tid når først den lille kommer..
får i dyrket en masse sex nu er det jo kun alletiders..
og kan så fortælle dig at rigtig mange mænd tænder på gravide kvinder, især deres kærester så udnyt det hvis du kan logge ham til sex 
har selv tit oplevet at hele mere lyst end x kæresterne, det er trist når det er sådan.. heldigvis er det omvendt nu.. 
Anmeld