Luft i maven - et graviditetssymptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.761 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne baby.dk bruger

Jeg er i uge 5+0 i dag, har ikke rigtig haft nogle symptomer andet en LUFT I MAVEN .. Andre der har/havde det fra eller i starten af deres graviditet?

Er det et symptom?? Kan ikke rigtig finde så meget på nettet om det, der står mere om symp'er som kvalme, hovedpine osv..

Nogle med erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Jeg er i uge 5+0 i dag, har ikke rigtig haft nogle symptomer andet en LUFT I MAVEN .. Andre der har/havde det fra eller i starten af deres graviditet?

Er det et symptom?? Kan ikke rigtig finde så meget på nettet om det, der står mere om symp'er som kvalme, hovedpine osv..

Nogle med erfaringer?

Yup det er det. Oppusetethed, som de også skriver rundt omkring Jeg havde rigtigt meget luft i maven og var oppustet i hele første trimester

Anmeld

21. juni 2012

Fenja09

Ja, det er et symptom og jeg havde det også i starten af graviditeten. Jeg havde en meget oppustet mave fra omkring uge 7.

/Fenja

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay, så er jeg ikke den eneste.. Havde bare ikke hørt om andre der havde problemer med det.. Tak for dit svar

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Flowers skriver:

Yup det er det. Oppusetethed, som de også skriver rundt omkring Jeg havde rigtigt meget luft i maven og var oppustet i hele første trimester

Også helt fra starten?

Anmeld

21. juni 2012

Camilla30

Anonym skriver:

Nogle med erfaringer?

Det ER et symptom - et meget velkendt symptom endda som mange gravide kender til (aldrig i mit liv har jeg selv bøvset så meget som i de første 8 uger af min graviditet hehe )

Anmeld

21. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nogle med erfaringer?

Ja, det er i hvert fald et symptom. Jeg havde masser af luft i maven inden jeg testede positivt 

Anmeld

22. juni 2012

Flowers

Anonym skriver:

Også helt fra starten?

Yup en af graviditetens skøndheder, masser af prutter og bøvser

Anmeld

22. juni 2012

Masig

Jeps, det kommer vist ofte meget tidligt, jeg havde det selv næsten helt fra starten og frem til omkring uge 8-10 stykker...

Tænkte at nu var jeg endelig sluppet for det, men næ nej det kommer sørme tilbage i slutningen også!!

En af graviditetens mange "glæder"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.