Linse bruger? Her snakker vi om Linser (Optiker) Ikke Linse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Solstrålebørn

Ikke Linse fra Tv... 

Jeg har nu scoret mig en super fantastisk forkølelse, nyser hele tiden og så render mine øjne selvfølgelig i vand når jeg har nyst... 

Meeen.... Problemet er, eller om det nu også er et problem det ved jeg ikke... 

Jeg bruger månedslinser har dem kun på når jeg er ude og har køreleklektioner og læser + tv... 

Vil linserne på nogen måde komme til at irritere mine øjne når jeg er forkølet? 

Jeg har en 1 times kørelektion i eftermiddag og den time med linser på udgør vel ikke nogen form for irration? 

Hmm.. Ja må jeg have på linser på under en forkølelse? Ved godt jeg ikke må have dem på når min allergi bryder ud... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Pikku Myy

Jaeh, det må du vel godt, men dine øjne kan godt blive lidt tørre og hævede når man er forkølet, så det kan godt være at du ikke vil synes at det er helt så rart som det plejer... Men hvis det bare er for et par timer, så giv det da et forsøg

Anmeld

21. juni 2012

Solstrålebørn

Pikku Myy skriver:

Jaeh, det må du vel godt, men dine øjne kan godt blive lidt tørre og hævede når man er forkølet, så det kan godt være at du ikke vil synes at det er helt så rart som det plejer... Men hvis det bare er for et par timer, så giv det da et forsøg

Det er bare 1 time det drejer sig om idag...  Ser bedst med linser i når jeg køre når jeg ikke har dem i, kan jeg ikke se fartskiltene på laaaaang afstand... 

Anmeld

21. juni 2012

Pikku Myy

Solstrålebørn skriver:

Det er bare 1 time det drejer sig om idag...  Ser bedst med linser i når jeg køre når jeg ikke har dem i, kan jeg ikke se fartskiltene på laaaaang afstand... 

Så på med linserne Men det kan da være du skal overveje nye briller. Med mindre du altså altid vil have linser i når du kører bil. Det virker bare lidt besværligt...

Anmeld

21. juni 2012

Solstrålebørn

Pikku Myy skriver:

Så på med linserne Men det kan da være du skal overveje nye briller. Med mindre du altså altid vil have linser i når du kører bil. Det virker bare lidt besværligt...

Har det allerbedst med linser... Der følger briller med i abonnementet, når de er lavet med styrke osv så er de også en mulighed, kommer sikkert til at bruge brillerne når jeg ikk lige orker at tage linserne på... 

Anmeld

21. juni 2012

oerbaek

du må godt bruge dine linser når du er forkølet, men dine øjne kan godt virke mere irriteret. men når det kun er en time det drejer sig om så ville jeg da bare gøre det

Anmeld

21. juni 2012

Solstrålebørn

oerbaek skriver:

du må godt bruge dine linser når du er forkølet, men dine øjne kan godt virke mere irriteret. men når det kun er en time det drejer sig om så ville jeg da bare gøre det

Okey tak for svar... 

Anmeld

21. juni 2012

Mathilde

Jeg bruger også månedes linser og er godt og grundig forkølet lige nu (og har været det mange gange før med linser) og jeg oplever ingen problemer på nogen måde

Anmeld

21. juni 2012

Solstrålebørn

Mathilde skriver:

Jeg bruger også månedes linser og er godt og grundig forkølet lige nu (og har været det mange gange før med linser) og jeg oplever ingen problemer på nogen måde

Hvor er det fantastisk at høre... Det er første gang jeg er forkølet nu hvor jeg bruger linser... Har kun brugt linser i en måned... 

Anmeld

21. juni 2012

Mathilde

Solstrålebørn skriver:

Hvor er det fantastisk at høre... Det er første gang jeg er forkølet nu hvor jeg bruger linser... Har kun brugt linser i en måned... 

Åh okay jeg tror ikke du kommer til at mærke noget til det... Du skal bare ikke klø dig for hårdt i øjnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.