Opdate på tråden: De der veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

lio

Jeg har så haft veer on and off siden mandag og har idag fået løsnet hinder. Imorgen (termin) tager de vandet hvis der ikke sker noget de næste 24 timer.

Så kom glad med jeres "hindeløsnings-solstråle-det-gik-hirtigt-historier"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Mor til L&S

Laijona Äiti skriver:

Jeg har så haft veer on and off siden mandag og har idag fået løsnet hinder. Imorgen (termin) tager de vandet hvis der ikke sker noget de næste 24 timer.

Har tænkt på dig om du havde født nu....

Træls det skal gå så langsomt

Har ikke prøvet at få løsnet hinder, men kan fortælle at da de tog mit vand (1 1/2 cm åben) kom veerne straks med fuld styrke og 4 timer efter var hun født

fingre for dig

Anmeld

21. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Jeg har heller ikke prøvet det, men vil da liiiige puste noget bedre e støv i din retning
Mange gange held og lykke..

Ps da mit vand gik (var godt nok 9 cm åben) der kom der veer med fuld styrke og der kom mange. Så er sikker på det kommer når de tar vandet.... Hvis ikke før

Anmeld

21. juni 2012

lio

Mor til Liva skriver:

Har tænkt på dig om du havde født nu....

Træls det skal gå så langsomt

Har ikke prøvet at få løsnet hinder, men kan fortælle at da de tog mit vand (1 1/2 cm åben) kom veerne straks med fuld styrke og 4 timer efter var hun født

fingre for dig

Veerne har taget godt til, så håber det går hurtigt..

tak

Anmeld

21. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Jeg har heller ikke prøvet det, men vil da liiiige puste noget bedre e støv i din retning
Mange gange held og lykke..

Ps da mit vand gik (var godt nok 9 cm åben) der kom der veer med fuld styrke og der kom mange. Så er sikker på det kommer når de tar vandet.... Hvis ikke før

Iihh.. mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.