Så kom lille Sigurd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Tirsdag morgen kl. 9.00 (38+4) gik vandet og kl. 15.06 fødte jeg den dejligste lille dreng. (3020 gram og 51 cm.)  Fødslen gik helt efter bogen. Lillebror ligner storebror på en prik og vi er bare så glade. Vi måtte lige tage en overnatning på sygehuset, da mit blodtryk under fødslen og efterfølgende var meget lavt. Vi kom hjem i går middags og er i fuld gang med at lære Sigurd at kende... Åh livet er skønt  Eneste minus er, at jeg døjer utrolig meget med de ondeste efterveer - de trækker godt nok tænder ud... Jeg krydser fingre for jer, der stadig venter. Kram Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

lio

Tillykke med lillebror

Anmeld

21. juni 2012

Team Putte

SØS skriver:

Tirsdag morgen kl. 9.00 (38+4) gik vandet og kl. 15.06 fødte jeg den dejligste lille dreng. (3020 gram og 51 cm.)  Fødslen gik helt efter bogen. Lillebror ligner storebror på en prik og vi er bare så glade. Vi måtte lige tage en overnatning på sygehuset, da mit blodtryk under fødslen og efterfølgende var meget lavt. Vi kom hjem i går middags og er i fuld gang med at lære Sigurd at kende... Åh livet er skønt  Eneste minus er, at jeg døjer utrolig meget med de ondeste efterveer - de trækker godt nok tænder ud... Jeg krydser fingre for jer, der stadig venter. Kram Line

STORT tillykke med prinsen

Anmeld

21. juni 2012

AnnaK89

Stort tillykke med lille Sigurd Dejligt alt gik som det skulle med fødslen

Hvor er du bare heldig altså - Vil os have baby ud!

Anmeld

21. juni 2012

Sille86

Tillykke med jeres lillebror.. hvor er det skønt alting foløb fint... kan godt nikke genkendende til de frygtelige efter veer... av av... knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.