mad der spises hurtigt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

koldskål med kammer junker

en grøn salat med noget kød måske

en pasta salat

smøre brøds madder

koldskål kunne godt være en god ide især i denne varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Kay skriver:

er mere til det sunde hihi... må se om jeg kan finde på noget sandwitch noget med mindre der kommer en helt vild ide fra en eller anden

Ja, kan være der er nogle der har en knald go idé Jeg kan finde på masser af forslag, men synes ikke de sådan nødvendigvis er hurtige at spise :/

Anmeld

21. juni 2012

Kay

Frk P. skriver:

Ja, kan være der er nogle der har en knald go idé Jeg kan finde på masser af forslag, men synes ikke de sådan nødvendigvis er hurtige at spise :/

nej sådan har jeg det også... elsker at lave mad... men... det der med mad der kan spises hurtigt er jeg ik god til...

Anmeld

21. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

koldskål kunne godt være en god ide især i denne varme

ja var det jeg trænkt, det er os lækkert men frugt til men tænker der er kedeligt hvis det skal ligge og i har ik rigtigt tid til at skære det

Anmeld

21. juni 2012

>>Carina<<

Nachos :-)

Anmeld

21. juni 2012

B&J

hvad med pasta salat det kan man jo hurtig tage ud af køleskabet eller kartofle salat med frikadeller dem kan du jo også sagtens lave også lune

Anmeld

21. juni 2012

Anonym

lav nogle lækkre sandwith 

Anmeld

21. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Du kan lave nogle wraps-roulader med forskelligt fyld. De kan opbevaret i køleskabet. Så kan du evt servere ekstra salat ved siden af. 

Du kan f.eks. lave det med laks og friskost, samt spinat. Eller med pesto, serranoskinke og rucola.

De tager et kort øjeblik at skærer ud efter et hvil i køleskabet, og mulighederne er mange. 

Anmeld

21. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

ja var det jeg trænkt, det er os lækkert men frugt til men tænker der er kedeligt hvis det skal ligge og i har ik rigtigt tid til at skære det

kan jo skære det inden

Anmeld

21. juni 2012

Kay

Carina1984 skriver:

Nachos :-)

uhhh ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.