stadig chance for at være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Mona23

Hej Piger

Jeg håber i vil hjælpe mig.

Jeg er på min 40. dag i min cyklus, min cyklus er altid reglmæssig, den er  31-32 dage, så jeg er gået over tiden.

Jeg var ved lægen i går og fik lavet en blodprøve,  har så fået at vide i dag at blodprøven  er negativ. ( tog også g- teste inden jeg tog til lægen)

Men kan jeg så alligevel være gravid?

Jeg føler mig gravid!

Har nogen her prøvet at få en negativ test og alligevel være gravid?

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Kløver

Gjorde jeg med nr 2, min cyklus var blevet kortere og kortere efter fødslen, og pludselig nærmest hoppede den en cyklus over, eller fik meget senere ægløsning, for testede negativ for æl helt indtil dag 30 eller deromkring og testede positiv på dag 44, hvilket gjorde min termin som først blev beregnet til 4 april ud fra sidste mens, efter ts blev rykket til 26 april og til nakkefold frem til 1 maj

Så der er måske håb endnu

Anmeld

21. juni 2012

Kongmulle

Så vidt jeg ved kan blodprøver ikke være falske

Anmeld

21. juni 2012

Camilla30

Kongmulle skriver:

Så vidt jeg ved kan blodprøver ikke være falske

Blodprøver kan ikke være falske, desværre, men du kan være sen til at producere HCG, hvis du ikke får din mens næste gang må du hellere igang md test igen

Anmeld

21. juni 2012

smlmea

Nej det er der desværre ikke den store sandsynlighed for du er,en blodprøve kan ikke være falsk negativ.

Anmeld

21. juni 2012

Mona23

sidste måned testet jeg postiv ÆL, og nogle par dage efter fik jeg så min menstruation. Min ÆL er altid nogle par dage før min mens.. og det samme også for denne måned min ÆL var postiv nogle par dage før. Så håber virkelig der er noget den her gang, da vi har forsøgt i snart et år!  

Anmeld

21. juni 2012

gruener

Nu er jeg lige nysgerrig.. Har du ægløsning et par dage før din mens?? For man burde da have ægløsning 12-16 dage inden forventet mens..

Anmeld

21. juni 2012

Mona23

jaa, min ÆL ligger omrking 18-20 dage, ska også lige sige min cyklus er også lang dvs. den er 31-35 dage!  

Anmeld

21. juni 2012

NatashaL92

mine g teste blev testet negative og blodprøve og da jeg så testede en md efter de 2 mdr hvor jeg båede havede været ved lægen og selv testet og de var negative gik min svigerinde og jeg ned og købte to g teste også da jeg havde tisset på dem kom to røde streger tydeligt frem og lægen kunne teste posetiv men har ikke graviditets tegn haft i de to mdr så anede ikke jeg var 3 mdr henne .

nu er jeg så 23+0 så der er da håb forude knus

Anmeld

23. juni 2012

Mona23

Tillykkke og taak du reddet min daag,

jeg håber jeg er gravid den her gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.