Opdaget polterabend-hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej damer. Jeg skal giftes i juli og har ved et uheld set i min mands kalender hvilken dag at pigerne holder polterabend for mig. Jeg skulle skrive en aftale ind i hans kalender og så tilfældigvis den anden aftale. Nu er mit spørgesmål så:

Skal jeg Lade som ingenting og virke overrasket når dagen kommer og for evigt holde det skjuldt at jeg har vidst det?

Eller skal jeg fortælle at jeg ved det?

Hjæææælp piger.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

LR85

puuha, den er svær.

Jeg tænker... kan du lide overraskelser??

Hvis du synes det er meget rart a vide lidt, synes jeg du skal holde det hemmeligt.

Hvis du ELSKER ikke a vide hva der sker og blive overrasket, skal du måske sige det... men gør det snart. Dine piger har sikkert arrangeret det hele

Anmeld

20. juni 2012

Muhmi

Jeg vidste hvornår mit var, men jeg holdt det skjult alligevel og det var skide hyggeligt

Anmeld

20. juni 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

ubetinget holde det skjult og spille med på at være overrasket - du kan så altid afsløre det i løbet af dagen. Men syntes det ville være synd for arrangørerne og ikke mindst din kommende mand. Han vil nok ærger sig over ikke at have været mere diskret med at skrive det i kalenderen.

Anmeld

20. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis du ved, at du kan holde det skjult for evigt ville jeg ikke sige noget ellers ville jeg sige det som det var.

Jeg har lige holdt polterabend for min veninde og nøj, hvor ville jeg blive skuffet hvis hun vidste det og ikke havde sagt det.

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

puuha, den er svær.

Jeg tænker... kan du lide overraskelser??

Hvis du synes det er meget rart a vide lidt, synes jeg du skal holde det hemmeligt.

Hvis du ELSKER ikke a vide hva der sker og blive overrasket, skal du måske sige det... men gør det snart. Dine piger har sikkert arrangeret det hele

Er Ikk god til overrsskelser så ska måske skjule det

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg vidste hvornår mit var, men jeg holdt det skjult alligevel og det var skide hyggeligt

Hvordan fandt du ud af det?:-)

Anmeld

20. juni 2012

FruK

Lade som ingenting!!

Som regel er man jo godt klar over at det sker en af de sidste weekender før brylluppet, så mere overraskende er det nok ikke alligevel. Og det ville være synd, både for arrangørerne og din mand, hvis du afslørede det nu.

Men ikke særlig kvikt af din mand at skrive det i en kalender, som du kan risikere at kigge i. 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

ubetinget holde det skjult og spille med på at være overrasket - du kan så altid afsløre det i løbet af dagen. Men syntes det ville være synd for arrangørerne og ikke mindst din kommende mand. Han vil nok ærger sig over ikke at have været mere diskret med at skrive det i kalenderen.

Du har nok ret :-) ville ha det dårligt med at det 'går ud over' min kæreste

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Lade som ingenting!!

Som regel er man jo godt klar over at det sker en af de sidste weekender før brylluppet, så mere overraskende er det nok ikke alligevel. Og det ville være synd, både for arrangørerne og din mand, hvis du afslørede det nu.

Men ikke særlig kvikt af din mand at skrive det i en kalender, som du kan risikere at kigge i. 

Ja det var sgu ik så kvikt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.