Scanninger i Graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Camillos

hvor mange scanninger skal man til i graviditeten ? Altså der er Nf og så Md.. får alle også en vækst scanning ?`og i hvad uge hvis man gør? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

anynom

Camillos skriver:

hvor mange scanninger skal man til i graviditeten ? Altså der er Nf og så Md.. får alle også en vækst scanning ?`og i hvad uge hvis man gør? 

NF og MD.

Trygheds- vækst- osv scanninger får man kun hvis der er en grund til det - og resten betaler man for i det private

Anmeld

20. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Camillos skriver:

På mine papir står der kun nakkefold og misdannelses skanning, intet andet.

Anmeld

20. juni 2012

Kay

kun nf og md medmindre der er en grund til andet... eller hvis man selv betaler

Anmeld

20. juni 2012

Masig

Camillos skriver:

Nej man får desværre kun MF og MD, medmindre der er mistanke om at baby ikke vokser som den skal fx...

Jeg kunne ellers godt tænke mig en vækst scanning, kunne da være sjovt at vide præcist hvad han vejer

Anmeld

20. juni 2012

Camillos

JulieWH skriver:

NF og MD.

Trygheds- vækst- osv scanninger får man kun hvis der er en grund til det - og resten betaler man for i det private

Okay super .. ... synes bare der er så mange der får det så tænkte det kunne være meget normalt smiler. 

Man så kan jormoderen skønne barnet vægt? fra hvad uge? 

Anmeld

20. juni 2012

Pige2009

JulieWH skriver:

NF og MD.

Nemlig

Anmeld

20. juni 2012

Camillos

Masig skriver:

Nej man får desværre kun MF og MD, medmindre der er mistanke om at baby ikke vokser som den skal fx...

Jeg kunne ellers godt tænke mig en vækst scanning, kunne da være sjovt at vide præcist hvad han vejer

Okay i hvad uge begynder Jm at skønne barnets vægt? 

Anmeld

20. juni 2012

smokin

Camillos skriver:

jeg var til 4 ekstra scanninger. Så jeg var i den heldige ende.

Men der er kun 2 oprigtigt. NF og MD

Anmeld

20. juni 2012

anynom

Camillos skriver:

Okay super .. ... synes bare der er så mange der får det så tænkte det kunne være meget normalt smiler. 

Man så kan jormoderen skønne barnet vægt? fra hvad uge? 

Åh, der er jo 4 jordemoderbesøg, mener det første ligger omkring uge 14-16 stykker og det næste omkring uge 28? Jeg ved det faktisk ikke, for jeg var indlagt fra 27+4 til 33+5 så jeg blev scannet i hoved og r** (bogstavelig talt) hver anden dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.