sp besøg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Mca<3

Alex er 25 dage i dag og sp. var her i dag ..
Han vejer 4900 og er 58 cm . Der er rigtigt fint . Jeg syntes dog stadig han skeler meget , specielt på h øje . Hva med jeres guldklumper ?? Er de stoppet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Diana...

det var godt at det er fint det hele. Jeg tror altså det meget normalt med de øjne han er jo ikke særlig gammel Lucas var meget hurtig med sine øjne det første min Jdm sagde da jeg havet født var "hold da op han er god til øjenkontakt" så jeg ved det ikke men jeg kan da huske da jeg så min venindes datter da hun var ca en måned gammel havet hun stadig ikke helt styr på sine øjne.

Knus Diana

Anmeld

2. maj 2009

finkedinke

Det er meget forskelligt hvornår de holder op med at skele og også hvor meget de skeler. Clara fra januar 09 skelede meget mere og i længere tid end mine to andre børn. Jeg kan ikke lige huske hvornår hun holdt op. Men det blev gradvist bedre. Til sidst var det kun når hun var meget træt.
Jeg kan ikke huske nøjagtigt hvad sp´en sagde men det var noget med at man ikke bekymrede sig om skelen før de var ret gamle, men om hun sagde 7 eller 9 mdr er for meget for min ammehjerne at huske.

Berith

Anmeld

4. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina er stoppet med, at skele - dog kan hun dog godt engang imellem gøre det lidt. Hun er blevet rigtig god til, at have øjenkontakt og jeg kan nu også få hende til, at smile

Kh.
Katja - Lina som allerede er blevet 6 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

4. maj 2009

Mca<3

Det er nok blevet lidt bedre og han skeler mest når han er træt ,,
Han smiler også nu ,, det er så dejligt at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.