Neeej! Hvor jeg glæder mig :D :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2009

LineD

Så har jeg både fået scanningsdato og jordemoder dato

Iiih hvor jeg glæder mig
Mest til scanningen, men der er også mere pga. terminen, min egen læge kludrede MEGET rundt i terminen sidst jeg var der først sagde hun hendes skema sagde 28 november og skrev så det i min journal, men så sagde hun d. 12 december og skrev det i vandre journalen, så forvirringen er total Ud fra min sidste blødning har JEG regnet mig frem til 29 nov. og dermed 9+3(4) dage henne så er spændt på hvad scanningen siger

NF scanningen er d. 18 maj Men synes det er lidt sjovt jeg skal scannes i herning når jeg nu skal føde i holstebro, men pyt nu med det, det betyder intet
Min mor har tigget og bedt om at komme med, så Morten gav sig og sagde at Mormor har førsteret

Og så jordemoder besøget d. 23-06 der skal Morten så med

Kan man egentlig se kønnet ved en NF? Eller er det kun en 3D/4D senere hen der kan det??

IIIIIH ville lige dele min indestængte glæde hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Guldet

Ihh det lyder spændende.. Sjovt og hører om scanningen siger en hel 3 termin..
! Kan godt forstå du glæder dig :O)!
Jeg tror altid at NF scanningerne fortages i Herning..! Jeg var også i
Herning og skulle også føde i Holstebro..! Det er først til anden scanning uge 20. at man kan se barnets køn! Stort af din kæresten, gir din mor lov til at komme med til den første scanning.. Så må han vente med at se bebs til nr 2 scanning!

Anmeld

2. maj 2009

mifune

Nej, hvor er det spennende, argh, jeg gleder mig så meget til at komme derhen hvor du er nu! Jeg tror ikke man kan se kønnet så tidligt, det er muligvis først til den senere scanning, men er ikke helt sikker.

He he, min kæreste gleder sig så meget til scanning at aldrig i verden om min mor ville kunne få indtog der Men kan ikke de begge to være med egentlig? Det er da synd om din kæreste går glipp af den?

Anmeld

2. maj 2009

Guldet

Man må desværre kun tage 1 person med til scanning. Det stod der i hvert fald i det brev jeg fik.

Anmeld

2. maj 2009

LineD

mifune skriver:

Nej, hvor er det spennende, argh, jeg gleder mig så meget til at komme derhen hvor du er nu! Jeg tror ikke man kan se kønnet så tidligt, det er muligvis først til den senere scanning, men er ikke helt sikker.

He he, min kæreste gleder sig så meget til scanning at aldrig i verden om min mor ville kunne få indtog der Men kan ikke de begge to være med egentlig? Det er da synd om din kæreste går glipp af den?

Man må kun have 1 voksen person med til NF, det siger brevet i hvertfald Men Morten siger jeg skal tage billeder med hjem, så er han længe glad
Det er en dejlig betænksom mand jeg har

Anmeld

3. maj 2009

vanessa

man kan se kønnet fra uge 19..der får du en scanning til.....også er der ikke flere scanninger ..hvis de skønner at alt er normalt. så det vil sige 2 scanninger.,, i graviditeten sådan er det i denne kommune jeg bor i.
men ellers er der jo 2-3 D scanninger man kan betale sig til.
Jeg købte mig sådanne en 3D i uge 29 får at være hel sikker på kønnet.

vanessa

Anmeld

3. maj 2009

Smukkert

Ej hvor sjovt... Vi kommer til at føde lige op og ned ad hinanden .
Først blev jeg sat til d. 8 november, men da jeg så var til NF-scanning, rykkede hun mig hele 20 dage tilbage!!! Så måtte vente med NF.. Er nu sat til d. 28 nov, men de ville ikke skrive den præcise terminsdato, før den nye NF scanning, d. 18 maj.. ligesom dig sjovt...

Anmeld

3. maj 2009

Nanna1985

Det er så FANTASTISK og se din lille babyen

Det skal du virkelig glæde dig til Det er kanon oplevelse.. Helt ubeskriveligt

Anmeld

4. maj 2009

mifune

LineD skriver:

Man må kun have 1 voksen person med til NF, det siger brevet i hvertfald Men Morten siger jeg skal tage billeder med hjem, så er han længe glad
Det er en dejlig betænksom mand jeg har

Nåh, det var da sødt af ham så

Anmeld

4. maj 2009

Malou Vilma Nørgaard

uhh det lyder såå spændene, der i er noget, har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid. så glæder mig til der, hvor i er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.