Statisk elektricitet på rutsjebanen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Janni.

Nogen der har et godt råd som forebygger statisk elektricitet på rutsjebanen? 

Silas slår gnister efter en tur på den, og det gør herre nas på ham og os når vi skal tage imod ham.  

Jeg har googlet lidt og fundet frem til at en kraftig skyldemiddels blanding skulle være god.. Nogen der ved noget om det?

Håber der sidder én med en god viden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Koen.

glukker lige med for vi har samme problem

Anmeld

20. juni 2012

Janni.

tanja. skriver:

glukker lige med for vi har samme problem

Aksel prøver lige den fidus med skyllemidlet, så skal jeg nok lige holde dig opdateret. Fedt hvis det virker, så pyt med om den skal vaskes i det et par gange om året.. 

Anmeld

20. juni 2012

Koen.

Janni. skriver:

Aksel prøver lige den fidus med skyllemidlet, så skal jeg nok lige holde dig opdateret. Fedt hvis det virker, så pyt med om den skal vaskes i det et par gange om året.. 

Anmeld

20. juni 2012

hekran

Det kunne jeg også godt tænke mig at få nogle råd på, så jeg følger med. Mit største problem er, at jeg ALTID får stød af bilen, når jeg står ud af den og er i sko med gummisål. HVORFOR HVORFOR?!?!

Jeg er så statisk, at når jeg følgende rører ved børnene, så giver jeg dem stød. Hvordan aflader man sig selv?

Anmeld

23. juni 2012

Janni.

Marita skriver:

Det kunne jeg også godt tænke mig at få nogle råd på, så jeg følger med. Mit største problem er, at jeg ALTID får stød af bilen, når jeg står ud af den og er i sko med gummisål. HVORFOR HVORFOR?!?!

Jeg er så statisk, at når jeg følgende rører ved børnene, så giver jeg dem stød. Hvordan aflader man sig selv?

Vi fandt løsningen på rutsjebanen indtil videre..

Først en omgang med skyllemidlet (½ vand og ½ skyllemiddel). Ingen gnister/stød herefter og en meget sløv rutsjebane.
En omgang med brun sæbe og rutsjebanen kan glide igen, uden stød.

Nu virker det..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.