Hjælp - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Holbæktrunten

Sidder og kikker flyverdragter og prøver at regne ud hvad str jeg skal købe til bassen...

Han er pt 9 mdr gammel og lige omkring str 80... Så tænker str 86 vel måtte være passende?

MEN! Synes at når det kommer til flyverdragter så hedder str enten 80 eller 92???

Hvad skal jeg vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

futte19

så vil jeg nok sige en 92... det var det min søn have på i vinters og der var han lidt over 1 år

Anmeld

20. juni 2012

Clisolka

Holbæktrunten skriver:

Sidder og kikker flyverdragter og prøver at regne ud hvad str jeg skal købe til bassen...

Han er pt 9 mdr gammel og lige omkring str 80... Så tænker str 86 vel måtte være passende?

MEN! Synes at når det kommer til flyverdragter så hedder str enten 80 eller 92???

Hvad skal jeg vælge?

Du kan sagtens få str. 86 i en flyverdragt - det købte jeg til Isabella, men den var alt for stor. Heldigvis arvede jeg en flyverdragt af en kollega i str. 80 og den passede hende perfekt. Men det kommer måske an på mærket ang. str. 86 

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

Babymor2010 skriver:

Du kan sagtens få str. 86 i en flyverdragt - det købte jeg til Isabella, men den var alt for stor. Heldigvis arvede jeg en flyverdragt af en kollega i str. 80 og den passede hende perfekt. Men det kommer måske an på mærket ang. str. 86 

Okay... Tror du ikke også at det passer meget godt med at købe en str større end han bruger i tøj nu?

Og tak for svar 

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

futte19 skriver:

så vil jeg nok sige en 92... det var det min søn have på i vinters og der var han lidt over 1 år

Tak for svar... Hvad mærke købte du? tænker at overtøj vel også er forskelligt i str...

Anmeld

21. juni 2012

futte19

jeg købte fra bilka og de var ret store i størrelsen så den var lidt for stor til at starte med i vinters... men skulle så heller ikke skifte hen over vinteren....

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

futte19 skriver:

jeg købte fra bilka og de var ret store i størrelsen så den var lidt for stor til at starte med i vinters... men skulle så heller ikke skifte hen over vinteren....

Nej, tænker også at det bedst kan betale sig at købe noget der er en lille smule for stort, så ikke man skal ud og handle flere gange på en vinter

Anmeld

21. juni 2012

Troldemommi

Min Johanne er også 9 måneder og bruger størrelse 80 nu, jeg har lige købt en flyverdragt i størrelse 86 fra cupcake, jeg overvejder en størrelse 92 men heldigvis blev det er 86 for jeg syntes godt nok den er ret stor i det :-) 

lige nu kan Johanne tage sig en svømmetur i sin :-)

Monica

Anmeld

21. juni 2012

Clisolka

Holbæktrunten skriver:

Okay... Tror du ikke også at det passer meget godt med at købe en str større end han bruger i tøj nu?

Og tak for svar 

Jo, det passer nok meget godt - ellers så køb en 92 just in case  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.