Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der noget med at man skal skive sit barn op når det er helt lille hvis man vil have det skal gå i privatskole eller er det barenoget jeg syntes jeg har hørt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
spj skriver: Ja, det tror jeg også du skal. Min datter blev skrevet op til privatskole på samme tid som til dp. Der var der allerede godt fyldt op, selvom der først er skolestart i 2016.
Ja, det tror jeg også du skal. Min datter blev skrevet op til privatskole på samme tid som til dp. Der var der allerede godt fyldt op, selvom der først er skolestart i 2016.
Syntes nok der var noget om det.
Det er bare svært at forudse om man bor samme sted til den tid.
Men eftersom hun er 2,5år nu så må beslutningen vel heller blive taget snart
enligmorkbh skriver: Syntes nok der var noget om det. Det er bare svært at forudse om man bor samme sted til den tid. Men eftersom hun er 2,5år nu så må beslutningen vel heller blive taget snart
enligmorkbh skriver: Er der noget med at man skal skive sit barn op når det er helt lille hvis man vil have det skal gå i privatskole eller er det barenoget jeg syntes jeg har hørt?
Tror bare jeg må have snakket med hendes far om hvad han syntes snarest og så burde det forhåbentligt godt kunne nåes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128