LotusCPH skriver:
Jahh du har jo jm tider dagen efter mig - har altid 12.30 og igår var det så lige 12.05 men om torsdagen
Ja altså det kan være meget, er overrasket over de jag jeghar haft da - om natten har været livmoderhalsen der er afkortet
håber på fødsel nu her - vi har børnene disse dage - og med sommerafslutning i tristans sfo - tror jeg ik jeg ka komme med. Har en del optræk til noget - ved ved ik helt. Han er jo en lille snyder ham den lille 
Men altså er sikker på - hun pluzli siger- NUUUUUUU
Reno er nået så langt til at bli barberet - det trik har han gjort nogle gange - men det er mere fordi han har erfaret med tristan at han blev rød i hovedet pga renos skæg *G* Så han vil ha baby komme hel-hudet hjem *G*
Skulle faktisk have været til jm i onsdags, på terminsdagen, men nu er det jo sommerferie og den ene af mine jm er på ferie, så de har skubbet min tid 2 dage frem.. Hvilket jo er fint eftersom der ik sker en skid 
En masse optakt, se det er spændende!!!
Men ja han har jo snydt før så kan godt forstå det er lidt svært at vide om det er nu eller endnu en omgang snyderi! 
Sidste mål før fødslen var den sommerafslutning i sfo'en ik? Så venter han til du har været med der 
Anmeld